Beste helpers,
Ik heb een waarschijnlijk eenvoudige vraag waar ik echter zelf niet uitkom.
Ik heb een paar macro's aangemaakt (staan dus in Persnlk.xls).
Terzijde: Twee van de macro's (met sneltoetsen CTRL+K en CTRL+L) zorgen ervoor dat menubalken, headings, scrollbars etc verborgen dan wel teruggezet worden.
Dat werkt al jaren prima maar plotseling krijg ik met de gebruikte sneltoetsen alleen nog de vensters voor 'Tabel Maken' of 'Hyperlinks' te zien.
Met andere woorden: de toegekende sneltoetsen werken niet meer
Ik kan de macro's wel runnen met de menukeuzes 'Ontwikkelaars'-'Macro'-'Uitvoeren' of door ze uit te voeren in de vba-editor.
Ik probeer dan de sneltoetsen opnieuw toe te voegen met menukeuze 'Ontwikkelaars'-'Macro'-'Bewerken', maar dan krijg ik de melding:
Is mijn Persnlk.xls dan op een of andere manier verborgen? Ik zie hem toch gewoon in de VBA-editor?
Ik heb geen nieuwe applicaties op mijn PC, die eventueel de macrodefinitie zouden kunnen opheffen.
Ik hoop dat de omschrijving duidelijk is.
Een voorbeeldbestand is niet nodig wan het gebeurt dus ook in een nieuw leeg bestand.
Hooguit zou ik die Persnlk.xls kunnen toevoegen als dat nodig is.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,
Ger
Ik heb een waarschijnlijk eenvoudige vraag waar ik echter zelf niet uitkom.
Ik heb een paar macro's aangemaakt (staan dus in Persnlk.xls).
Terzijde: Twee van de macro's (met sneltoetsen CTRL+K en CTRL+L) zorgen ervoor dat menubalken, headings, scrollbars etc verborgen dan wel teruggezet worden.
Dat werkt al jaren prima maar plotseling krijg ik met de gebruikte sneltoetsen alleen nog de vensters voor 'Tabel Maken' of 'Hyperlinks' te zien.
Met andere woorden: de toegekende sneltoetsen werken niet meer
Ik kan de macro's wel runnen met de menukeuzes 'Ontwikkelaars'-'Macro'-'Uitvoeren' of door ze uit te voeren in de vba-editor.
Ik probeer dan de sneltoetsen opnieuw toe te voegen met menukeuze 'Ontwikkelaars'-'Macro'-'Bewerken', maar dan krijg ik de melding:
Maar dat gebeurt ook in een nieuwe werkmap (waar dus niets verborgen is).Kan een macro in een verborgen werkmap niet bewerken. Maak de werkmap zichtbaar met de opdracht Zichtbaar maken.
Is mijn Persnlk.xls dan op een of andere manier verborgen? Ik zie hem toch gewoon in de VBA-editor?
Ik heb geen nieuwe applicaties op mijn PC, die eventueel de macrodefinitie zouden kunnen opheffen.
Ik hoop dat de omschrijving duidelijk is.
Een voorbeeldbestand is niet nodig wan het gebeurt dus ook in een nieuw leeg bestand.
Hooguit zou ik die Persnlk.xls kunnen toevoegen als dat nodig is.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,
Ger