Sniper Elite 2, volgende level komt niet...?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Ik word hier nu toch wel langzamerhand doodziek van.
wat wil t geval, ik speel t level "eliminate the russian sniper team"
en ik weet 100% zeker dat ik alle snipers heb gedood, en toch eindigt t
level niet. ik heb youtube filmpjes gezien en die spelers doen precies
hetzelfde als ik, waarna gewoon het volgende level begint.

om het te verduidelijken is hier een filmpje, van iemand anders, en hij
vergat de eerste sniper te doden waardoor hij weer terug moet naar het
begin. maar anders is dit het eindput, je kan daar niet komen zonder iedereen
gedood te hebben. dit punt kun je zien op 12:22 min in de film;

http://www.youtube.com/watch?v=HqLHo5yMjSg

ik heb dit level nu al zeker 8 keer ofzo gespeelt de laatste weken en iedere keer eindig ik op dat punt (12:22 m.)
daarna loop ik dan wel 4 keer het hele level door, nergens meer een sniper te bekennen maar toch begint het
volgende level niet.

speel op pc trouwens, heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt?

leon

Heeej.
Ik speel dit spel zelf niet maar kijk graag gameplays van een heleboel spellen
Dit heeft hier nue eigelijk niks mee te maken maarja.
De link die jij in je vraag hebt gezet is de link naar; Walkthrough - Part 19 - COUNTER-SNIPERS
En niet het level dat jij noemde.

Laatst bewerkt:
neehoor, dit is precies het level dat ik bedoel, weet niet zeker of de naam van het level
"eliminate the russian sniper team" is maar dacht t wel. de video heet Walkthrough - Part 19 - COUNTER-SNIPERS.
en op het punt van minuut 12:22 in de video is het punt dat niet "uit" gaat. waarmee ik bedoel, je ziet op de kaart
en in de game zelf een geel stipje, daar moet je heen. en zodra je daar bent (wat je niet kunt bereiken zonder alle
snipers te doden) dan verschijnt er ergens anders een nieuw geel stipje, of het volgende level begint wanneer alle
snipers dood zijn, in mijn geval gebeurt geen van beiden. en zoals ik al zei, heb dit level nu zeker 8 keer of vaker
gespeeld, en alle keren zijn alle snipers aan t eind dood, en dan gebeurt er niets meer, kan rond lopen wat ik wil
zonder enige actie.

helaas kan ik niet cheaten in dit geval (haat cheaten) door een console command die het volgende level start,
er is enkel een trainer in omloop en die heeft niet de optie van nieuw level starten.

hoor graag van iemand een oplossing of idee?

leon

nou, wat grappig. ik had net de vraag ook op dat forum gesteld, en nu heb jij een topic, op dat forum
gevonden wat dezelfde issue beschrijft! heel erg bedankt, blij te zien dat ik toch niet de enige ben met
dit probleem. Enkel heeft de topic opener helaas niet meer geschreven of hij ook een oplossing heeft
gevonden of gekregen. Maar, toch heel erg bedankt.

Heb helaas geen Steam versie van de game dus kan niet doen wat iemand daar beschreef. maar hopenlijk
vind ik toch eens een oplossing.

bedankt,
Leon

Meer geluid maken is dus niet gelukt?
Heb je al geprobeerd op de laatste missie te restarten zoals daar beschreven staat in de laatste alinea?

jazeker, de laatste 2 keer dat ik speelde heb ik de gehele missie/level vanaf de start
opnieuw gespeeld. dus het is niet een corrupte save file.

echt een heel raar probleem, ook omdat t haast niet voorkomt bij anderen.
heb het probleem nog steeds, helaas...

leon

EINDELIJK!!!

eindelijk heb ik de oplossing gevonden, begon al echt te denken dat het een bug was en dat
ik niet verder kon spelen.

oplossing;

wanneer je op weg bent naar dat laatste punt (gele stip op map), om de snipers te doden,
dan rennen 2 duitse soldaten door de map heen naar de kelder waar je uit kwam. En die
moeten dus ook dood alvorens het level eindigt. heel raar, want de opdracht is ALLE
snipers te doden, niet ALLE vijanden of soldaten. Maar, je moet dus als de map niet eindigt
terug gaan naar die enorme kelder gang, waar je eerder vocht tegen vele soldaten. En daar
zitten er dan dus weer 2 te wachten.

wat een raar gedoe, maar goed, kan weer verder.

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan