• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

snipperdagen en vakantiefonds dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanette21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Wie wil er voor mij een exel vel maken.
Ik ben op zoek naar een werk/verwerk "vel" waar ik kan uitrekenen, als er binnen het bedrijf iemand uitdienst treed, op hoeveel uitbetaalde/verrekenbare snipperdagen deze persoon recht heeft.
belangrijke details die ik moet verwerken.
-het vakantiefonds jaar loopt van 1 juli tot 30 juni die betaald dan de opgebouwde15 snipperdagen uit.
-het snipperdagen adv dagen jaar van de werknemer loopt van 1 januari tot 31 december
-het vakantiefonds betaald aan het einde van het vakantiefonds jaar,30 juni, de opgebouwde vakantie dagen uit van de vastgestelde bouwvak vakantie totaal 15 snipperdagen.
-arbeidstijd is 38 uur per week, 24 snipperdagen en 13 adv dagen per jaar
-de arbeidstijd gegevens moeten variabel zijn want er zijn ook partimers zonder adv dagen in dienst.
- de snipperdagen die opgenomen zijn moeten er ook afhaald worden.
voorbeeld: er gaat een werknemer 31-01-2008 uitdienst. En een andere werknemer 01-10-2008. beiden zijn 01-12-2005 indienst getreden.

Het is niet helemaal de bedoeling om een 'case' te beschrijven met de oproep of iemand daarbij het Excelsheet wil bouwen. Probeer eerst eens zelf iets in elkaar te zetten en geef vervolgens aan waar je tegenaan loopt.

Jeanette, zoiets is niet de bedoeling van forums. Je kan het altijd wel proberen, maar of iemand erop af komt is maar de vraag. Ik zou zeggen: laat de topic een week open staan en duim dat er iemand het doet. Al acht ik de kans eerder klein.

Wigi

Het is niet helemaal de bedoeling om een 'case' te beschrijven met de oproep of iemand daarbij het Excelsheet wil bouwen. Probeer eerst eens zelf iets in elkaar te zetten en geef vervolgens aan waar je tegenaan loopt.

ik heb er een geschreven, waar ik tegen aanloop is dat als iemand een 20 maanden in dienst is theoretisch negatief komt met zijn snipperdagen en in werkelijkheid er nog tegoed heeft. Ik weet dat het een complex inzichtelijk probleem is, als je verder denkt. Ik denk dat het een reken/wiskundige breuk is de je gelijk moet maken maar hoe?

Post die poging van jou (Excel bestand) in deze thread, zo verhoog je de kans op reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan