Snow Leopard op Nieuwe schijf installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterwhoosaa

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Telkens als ik mijn snow leopard dvd in mijn macbook pro doe en dan bij het opstarten de C knop inhoud. Komt er een Apple logo, hoor je de cd-rom draaien en dan stopt ie en gaat de mac niet verder dan het grijze apple logo.

Heb dit al meerdere keren geprobeerd. Ook met de option knop heb ik gekozen om van de cd-rom speler te starten maar dan krijg ik hetzelfde.

Ik zou graag de mac willen installeren.
Weet iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen?

Welke versie Macbook pro heb je? (late 2009, early 2010, mid 2010, early 2011 enz enz) of wat is je serienummer(staat vaak op de onderkant)
Welke versie dvd snow leopard heb je? 10.6.1, 10.6.2, 10.6.3, 10.6.4, 10.6.5, 10.6.6 10.6.7, 10.6.8? -> staat op de dvd in witte letters.

De harde schijf die er in zit is geen officiële harde schijf van apple kan dit er mee te maken hebben? Zo ja hoe moet ik deze dan installeren?

Ik had een harde schijf getest van een bekende en die had wel een officiële harde schijf van apple en daarmee werkte alles gewoon zoals het hoorde.

Het heeft niets te maken met de harde schijf.

Kun je misschien een antwoord geven op de 2 vragen die ik in mijn vorige bericht stelde?

De macbook is een mid 2010. Wat er op de schijf staat weet k niet.. want het is een gebrande schijf. Heb 2 verschillende versies geprobeerd. Beide met hetzelfde effect.

Dan moet je minimaal 10.6.3 als dvd hebben. Waarschijnlijk heb je nu een lagere versie.

Het is gelukt. Heb van lion een bootable usb gemaakt en hiermee deed hij het perfect!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan