Hallo, heb een So Speaky 500 gekocht. Aangesloten op PC, foto's op gezet, dan zelf gemaakte filmpjes (avi formaat, gemaakt met Canon fotocamera) overgezet. Alles ok
Aangesloten op LCD TV: foto's ok, maar video filmpjes niet.
Probleem: filmpjes van 320 x 240 zijn ok (zij het dat het beeld niet uitgezoomd wordt over het volledige beeldscherm) maar filmpjes van 640 x 480 spelen niet goed. Ze haperen en het geluid is niet synchroon. Het beeld wordt hier wel over het volledige LCD scherm gespreid (wat dus wel goed is).
Waar kan dit aan liggen? Ik zou verwachten dat in 640x480 het resultaat op TV toch het beste zou moeten zijn? Bij resolutie zie ik onderstaand staan
- Resolutie: 720 x 480 (NTSC), 720 x 576 (PAL), 640 x 480 (VGA)
Waar kan dit probleem aan liggen?
PS Ik heb de harde schijf via AV aansluiting op TV aangesloten.
Via de component YPbPr kabel lukte het niet. Kan mij iemand ook eens uitleggen wat dit laatste betekent?
Aangesloten op LCD TV: foto's ok, maar video filmpjes niet.
Probleem: filmpjes van 320 x 240 zijn ok (zij het dat het beeld niet uitgezoomd wordt over het volledige beeldscherm) maar filmpjes van 640 x 480 spelen niet goed. Ze haperen en het geluid is niet synchroon. Het beeld wordt hier wel over het volledige LCD scherm gespreid (wat dus wel goed is).
Waar kan dit aan liggen? Ik zou verwachten dat in 640x480 het resultaat op TV toch het beste zou moeten zijn? Bij resolutie zie ik onderstaand staan
- Resolutie: 720 x 480 (NTSC), 720 x 576 (PAL), 640 x 480 (VGA)
Waar kan dit probleem aan liggen?
PS Ik heb de harde schijf via AV aansluiting op TV aangesloten.
Via de component YPbPr kabel lukte het niet. Kan mij iemand ook eens uitleggen wat dit laatste betekent?