Sober virus, maar wie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niet op 'vraag is opgelost' (rechtsonder) hebt geklikt krijg je de 'waakhond' op je af! :D
 
Geplaatst door gezina
Als je niet op 'vraag is opgelost' (rechtsonder) hebt geklikt krijg je de 'waakhond' op je af! :D

Dus als blijkt dat na een aantal antwoorden en dagen een vraag niet op te lossen blijkt en ik klik op 'vraag niet opgelost', ben ik voor het leven veroordeeld tot watchdog?:(
 
Tjee, daar vraag je wat...kan je het niet op opgelost zetten en mocht je toch verder in dit topic willen gewoon omhoog te kicken door het vragen van reacties en daardoor weer te klikken op onopgelost? Pffft, wat een zin. :confused:
 
Geplaatst door gezina
Tjee, daar vraag je wat...kan je het niet op opgelost zetten en mocht je toch verder in dit topic willen gewoon omhoog te kicken door het vragen van reacties en daardoor weer te klikken op onopgelost? Pffft, wat een zin. :confused:

Dat kan ik ook hoewel het me juist zo overzichtelijk leek als je in een oogopslag kunt zien wanneer je op zoek bent naar een thread of het antwoord op de vraag wel of niet tot een oplossing heeft geleid, want je zou toch kunnen zeggen dat als je geen 'vraag onopgelost' geeft de vraag inderdaad (nog) onopgelost is?:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan