RoboticPro
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 nov 2008
http://briansservice.nl/beta/rhoda/templaterhoda/
Ik ben momenteel bezig met een website en daar zit een blog in.
Nou heb ik links van elke Blog Post 2 knoppen gemaakt,
Tweet dit!, en Deel dit!.
Nu heb ik geprobeerd facebook en twitter in te bouwen op die punten maar om een rare reden lukt dat niet ik krijg ook met htmlentities niet de html codes die ik verwacht.
Ook is de link naar twitter niet zoals verwacht want op andere website's krijg je dan gewoon een nieuw tabblad naar een pagina van twitter met 1 textarea erin, en bij mij ga je naar de twitter homepage en komt het er ook te staan.
Voor facebook heb ik ook nog geen oplossing gevonden.
Zou iemand mij willen helpen?
RoboticPro
PS. Enige tips en opmerkingen zijn welkom!
1 TIP: Gebruik GEEN Internet Explorer er zit een fout in de footer waardoor die gigantisch is
moet ik er nog uithalen ik denk dat die er wel uit is als ik de site laat valideren.
Ik ben momenteel bezig met een website en daar zit een blog in.
Nou heb ik links van elke Blog Post 2 knoppen gemaakt,
Tweet dit!, en Deel dit!.
Nu heb ik geprobeerd facebook en twitter in te bouwen op die punten maar om een rare reden lukt dat niet ik krijg ook met htmlentities niet de html codes die ik verwacht.
Ook is de link naar twitter niet zoals verwacht want op andere website's krijg je dan gewoon een nieuw tabblad naar een pagina van twitter met 1 textarea erin, en bij mij ga je naar de twitter homepage en komt het er ook te staan.
Voor facebook heb ik ook nog geen oplossing gevonden.
Zou iemand mij willen helpen?
RoboticPro
PS. Enige tips en opmerkingen zijn welkom!
1 TIP: Gebruik GEEN Internet Explorer er zit een fout in de footer waardoor die gigantisch is

Laatst bewerkt: