Sociale Netwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoboticPro

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
http://briansservice.nl/beta/rhoda/templaterhoda/

Ik ben momenteel bezig met een website en daar zit een blog in.
Nou heb ik links van elke Blog Post 2 knoppen gemaakt,
Tweet dit!, en Deel dit!.

Nu heb ik geprobeerd facebook en twitter in te bouwen op die punten maar om een rare reden lukt dat niet ik krijg ook met htmlentities niet de html codes die ik verwacht.

Ook is de link naar twitter niet zoals verwacht want op andere website's krijg je dan gewoon een nieuw tabblad naar een pagina van twitter met 1 textarea erin, en bij mij ga je naar de twitter homepage en komt het er ook te staan.

Voor facebook heb ik ook nog geen oplossing gevonden.

Zou iemand mij willen helpen?

RoboticPro

PS. Enige tips en opmerkingen zijn welkom!

1 TIP: Gebruik GEEN Internet Explorer er zit een fout in de footer waardoor die gigantisch is:p moet ik er nog uithalen ik denk dat die er wel uit is als ik de site laat valideren.

Laatst bewerkt:
Als je Wordpress gebruikt moet je HTML codes ook in de footer, header en sidebar zetten, niet in de main.

Ik gebruik geen Wordpress dit is een CSS Template die ik aanpas waar ik naderand een cms in bouw.

Dat zag ik ineens na nader bekijken.
Er klopt heel veel niet aan zowel de voorbeeld site als de voorbeeld blog.
Misschien dat er iemand met verstand van code Robotic verder kan helpen?

Nou het is alleen nog het template dit is nog meer de misvormde versie die ik aan het
aanpassen ben ik heb er al wat dingen uit gesneden enz. maar ik voeg kleine functies
al toe zoals de berichten plaatsen @ Sociale netwerken.

Zelf maak ik mijn site's in Notepad++ en Photoshop.

De code voor een Facebook button is hier te maken: Like button

Ik heb die Twitter en Facebook knoppen ook op een website gezet, er wordt eigenlijk nooit op geklikt, heb spijt van de tijd die het heeft gekost. Ik denk dat het alleen zinnig is als je héél veel bezoek krijgt. Je bent dus gewaarschuwd :)

Naja het is wat de klant wilt ze wil dat de blog posts door gestuurd kunnen worden
dus de like button heb ik niks aan:( helaas.

Ok, ik dacht dat de Like-button de nieuwe Share-button was, maar dat is dus niet zo... Dan zou dit de code moeten zijn van Share on Facebook

Ik zal er zometeen even naar kijken ;)
Ook is de twitter link gelukt je kan hem zien op de hoofdpagina
en dan bij de 1e test post staat: Tweet dit! Als je erop
klikt dan opent hij twitter en dan kun je hem tweeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan