socket notification sink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef30

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2001
Hallo,

Wie helpt mij?

Mijn pc is pasgeleden na wat problemen bij de leverancier helemaal leeggegooid. Alles er weer opnieuw opgezet...
Alleen krijg ik sindsdien steeds een foutmelding bij het afsluiten van mijn pc :confused: . Ik krijg te zien dat het volgende niet kan worden beëindigd:

Socket Notification Sink

Ik kan dan kiezen voor "nu beëindigen" en dan sluit hij wel af!!

Hij doet dit consequent iedere keer bij het uitschakelen!!

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Thx alvast!

Harry, dank je wel voor je reaktie!
Tja... mi mag het ook niet, maar ja.... het is wel zo :(

Kan iemand mij helpen om het in het NL uit te leggen?? Ik begrijp het een beetje, maar ben niet zo ervaren met de pc om het goed te begrijpen. Weet ff niet wat ik moet doen nu!!

Heb al geprobeerd te kijken welk programma het is, dat deze fout veroorzaakt, maar kom er niet achter. Volgens mij heeft het er toch mee te maken dat er ergens nog een verbinding is met internet of mail ofzo??
Ik kom er niet verder mee..... HELP!!!!!

Eef

Hoi !

Zoals je in de link kunt zien zijn de oplossingen voorrvaren gebruikers.

Maar goed: Kijk eerst of de nieuwste drivers voor je netwerkkaart geinstalleerd zijn.

Zo ja, netwerkkaart uitschakelen in apparaatbeheer, PC opnieuw opstarten, en bij nieuwe hardware gevonden verwijzen naar de nieuwe driver.

Als dit niet geholpen heeft, kijken bij configuratiescherm - netwerkverbindigen.
Rechtsklikken - eigenschappen.
TCP/IP selecteren - eigenschappen.
Staat alles op automatisch ?

Als dit niet helpt, of het is abacadraba voor je: PC terug naar de reparateur en eisen dat hij zijn werk goed doet.

Succes,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan