SOF 2 vind geen servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Double D

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
hee ik zit hier met een probleem want ik heb net Soldier of Fortune 2 gekocht om het online te spelen. toen ik hem geinstalleerd had en een server probeerde te joinen vond hij geen servers

kan iemand me hiermee helpen??

meestal is dat een firewall probleem,
heb je een anti virus scanner,
of een firewall als zone alarm?

ok ik zal nog even naar de verdere instellingen van de firewall kijken en ik heb idd een antivirus scanner als zone alarm

ty

Laatst bewerkt:
zone alarm is de waardelooste firewall die ik ken,, als je zone alarm op je pc hebt kun je die beter meteen verwijderen..

download AVG www.free.grisoft.com

en je kunt beter eventueel de windows firewal aan zetten...
het is voor 90% zeker dat zone alarm de verbinding tot de server blokeert

ik heb avira antivirus als firewall en het probleem is al opgelost:).
ik heb namelijk simpel even de firewall uitgezet en hij vond toen wel servers.
maar nu zit ik met een ander probleem want hij load de maps heel erg traag als ik een server wil joinen
weet je mischien ook waar dat aan ligt?

Laatst bewerkt:
kan aan de verbinding met je modem / router liggen...
heb je draadloos of bekabelt internet ?

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 3631.9 KByte/sec
(=29055 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 88.4 KByte/sec
(=707 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 537.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 15.0 ms

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan