SoF2 punkbuster problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

warheart44

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
31
Hoi... Ik heb een originele versie van Sof2 Gold edition, maar zodra ik hem opstart of in een server ga, sluit hij zichzelf af. Volgens mij komt dit door PunkBuster, want vlak voordat hij aflsuit zie ik in de bovenhoek een of ander punkbuster mededeling. Ook als ik in het menu punkbuster iwl enabele, sluit hij af. Bij Call of Duty 2 had ik hetzelfde punkbuster probleem; als ik hem aanvinkte sloot hij af... Wat kan dit zijn?!

Mvg,
Bas:(
 
klinkt beetje te logisch: zonder punkbuster spelen, deed ik ook altijd (ook bij sof) zonder probs
 
Punkbuster al een geprobeerd te updaten [Engels] ?
 
dan wil ik je ook wat vragen ben een tijdje zoeken om SOF2 tekopen want SOF3 wordt niet gemaakt.

Maar weet jij waar jij hem gekocht heb wil hem ook heel graag:D
 
Probeer de Intertoys eens, daar liggen nog wel eens oude spellen voor een prikkie te koop. Anders zou je Dixons ook nog kunnen proberen.
 
...

Het rare is juist dat hij het een half jaar geleden wel deed, en zonder punkbuster kan je bijna geen nekele server in. Ook valt het mij op dt bij CoD2 precies hetzelfde probleem zich voordoet... misschien ligt ut aan de firewall of virusscan ofzow.

==
Je kan SoF2 nog besteleen voor 10 euro bij de music store; ik heb ook een nieuwe besteld, want die is dan miss al ge-update
==
Weet iemand wat het probleem is?

Mvg,
Bas
 
dan wil ik je ook wat vragen ben een tijdje zoeken om SOF2 tekopen want SOF3 wordt niet gemaakt.

Maar weet jij waar jij hem gekocht heb wil hem ook heel graag:D


Moet je per sè gold edition?

zo niet
ik heb hem gekocht bij bol.com:p
 
Probeer de Intertoys eens, daar liggen nog wel eens oude spellen voor een prikkie te koop. Anders zou je Dixons ook nog kunnen proberen.

:( Dixons niks en intertoys niks maar kijk wel bij dixons in hoofddorp heb ze gebeld en ze had tovallig een liggen. Ze zeiden er bij (O die spellen worden niet meer gemaakt wist u dat!?!)

Nee bednakt Gold kan je van een website al afhalen het is maar een update :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem ook gehad met Call of Duty 2. Wat je er tegen kunt doen is iets heel simpels. Verwijder de windows update KB917422 onder: Start --> Configuratiescherm. Wanneer je dit hebt gedaan behoren alle games weer te werken. Ik kan je niet precies vertellen waarom deze windows update dit probleem veroorzaakt, maar dit heb je weleens meer met windows updates.

Je kunt overigens ook even googlen en zoeken naar andere sites waarop staat wat je tegen dit probleem kunt doen. Er zijn er genoeg in ieder geval. Wat je ook kunt doen is de custom supports van de betreffende games bekijken. Bij CoD2 is dit bijvoorbeeld de Activision Support. Waarschijnlijk heb je zoiets ook wel voor SoF2.
 
Lijkt me niet zo verstandig die update te verwijderen...

Micro$oft zei:
KB917422: Beveiligingsupdate voor Windows XP

Snelle beschrijving

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld in de Windows-kernel waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen.
 
Probeer eens de map PB (zit die in Sof2?) leeg te maken en PB dan met de hand te updaten.
Dat werkte in ieder geval bij mij bij CoD II.

Ik weet niet of Sof2 met config bestanden werkt, zo ja, zet dan seta cl_punkbuster "0" eens handmatig op seta cl_punkbuster "1"
Dat wil ook nog wel eens werken.
 
Nee bednakt Gold kan je van een website al afhalen het is maar een update :D

waar kun je die downloaden?
ik heb nu gewone

maar als je geupdate hebt kunje dan nog in de servers die er al zijn?


ps: Soldier of fortune 2 heeft tog helemaal geen punkbuster? of is dat nieuw met Gold edition
 
Laatst bewerkt:
Hier kun je de update o.a. vinden.

Zoals met alle updates is het zo dat als je update je niet meer in servers kunt komen die een lagere versie draaien.
 
Yow, tis opgelost!~

Je moet niet de update weggooien, maar een programmaatje van windows downloaden die de update een uitzondering laat make voor PB. SoF2 gold is 10 euri bij de Music Store... Thx voor alle hulp...
 
Een link naar dat programmaatje is wel makkelijk, dan hebben andere gebruikers er ook wat aan;)
 
Dit is de tekst van de officiële punkbuster site op mijn vraag:

Note #2: Please check if the Windows Update KB917422 is installed on your computer. If so, install this hotfix from Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/924867/

In addition, check if you have installed the Nvidia Network Manager. There is a issue with the Nvidia Network Manager dll that corrupts the UDP stack. Enabling PB when the game has launched can trigger this crash.

Also running the game in the Windows 2000 compatibility mode might help. To do so right click on the game executable and create a new shortcut. Then right-click on the newly created shortcut, select properties and go to the compatibility tab. Select Windows2000 as compatibility mode.


Die link dus; bij mij werkt het!

Succes ermee, en bedankt voor alle snelle reacties!

Mvg,
Bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan