SOFT2 niet in één keer mee kunnen doen met de game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Ik speel al een tijd Soldier of Fortune2 (org.) en dat gaat prima, maar.................
wanneer ik een server kies wil soft2 eerst bepaalde bestandjes laden, ongeacht welke server ik neem.

Ik druk meteen op Escape, kom terug in de serverlijst, kies weer dezelfde server en kom in één keer de betreffende game binnen.

Zolang ik soft2 open heb staan -kan ik welke server ik ook kies- direct meespelen in elke map. Sluit ik soft2, dan heb ik wel het probleem weer terug.

Omdat ik uiteindelijk toch in een gekozen map bij een server binnen kan komen, ga ik er van uit dat ik niets hoef te downloaden. Ik kan zelf niets vinden bij de instellingen, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

groetjes,

Robin
:(

Ik heb zelf ook sof2 :D maar ja ik heb dat eigelijk nooit gehad wat heb je voor het laatste een map gedownload misschien is dat het haal dat eraf en restart je pc en dan weer kijken

PC112,

Dank voor jouw reactie.

Het laatste halfjaar heb ik al heel wat mappen gedownload, waardoor ik echt niet zal weten welke map eventueel de boosdoener zou kunnen zijn. Het probleem heb ik al ca. een paar maanden.

Nog andere ideeen?

groet,
Robin
:)

Het kan zijn dat je OSP moet downloaden dat is een mod. Als ie dat download gewoon toestaan. Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan