[Softmod] Wii zwart scherm na downgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

eXtreaL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo,

Ik heb gister mijn Wii gesoftmod, alles werkte zoals het moest. Ik probeerde toen Backup Launcher 0.3 aan de praat te krijgen maar dit werkte niet. Op internet stond dat ik dan mijn Wii moest downgraden en dat heb ik geprobeerd. Ik heb hem geprobeerd down te graden van 4.2 naar 3.2 en daar ging het dus fout. Ik dacht dat de Wii was vastgelopen toen er 5 minuten "Restartin..." stond, toen heb ik hem gereboot en toen kreeg ik een zwart scherm. Iedere keer als ik hem nu opstart krijg ik een zwart scherm en de controller kan ik ook niet syncen met de Wii (het is dus blijkbaar geen banner brick).

Wat moet ik nu doen? Is er een manier om dit weg te krijgen of zal ik hem op moeten sturen naar Nintendo?

Bedankt

Ik probeer mijn wii 4.2 te softmodden, maar het wil maar niet lukken.
Zou je kunnen uitleggen hoe jij het hebt gedaan?

Ik heb ook wel sites gevonden waar ik pakketjes kan downloaden en installeren, maar stap 1, het installeren van homebrew channel lukt wel maar bij de volgende stap loopt de boel telkens vast. Daarom graag een link van iemand die deze met succes heeft doorlopen.
Het betreft de 4.2E.

Opsture naar nintendo

Als je de wii gekocht heb met versie 4.0 of hoger dan kan je nie downgrade of je wii zal een full brick krijgen(om er zelf iets aan te doen is nu heel lastig)Je zal moeten slijmen bij nintendo personeel of zij het willen fixen of bij zòn ombouw shop:confused:
Veel geluk

p.s dit is alleen van toepassing als je HET GEKOCHT HEBT MET 4.0 OF HOGER VOORGEINISTALEERD anders heb ik geen evaring met 4.2 wel dat het een andere opstartmethode gebruikt en daar zal je wii in kunnen valen dus als je hem laast ook geupdate hebt naar 4.2 kan dit nog behulpzaam zijn.
Veel geluk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan