Let echter op!!!
IK zelf heb problemen gehad met win XP
De computer boer verkocht mij de oem versie ( die eigenlijk dus alleen voor nieuwe pc's is, maar hij zei zelf dat XP veeeeeeel te duur is en de oem versie eigenlijk hetzelfde is alleen geen doosje heeft)
Vervolgens XP geinstalleerd en geactiveerd, werkte als een trein.
Maar na 2 maanden hield mijn harddisk op met werken, dus kocht ik bij de computer boer een nieuwe
Ik had mijn twijfels over de Win XP activatie, de computer boer zei dat dat wel mee zou vallen.
Ik dus aan het installeren gegaan, werkte prima!!
Totdat.......
De windows activatie.....
Hij gaf aan dat hij al geactiveerd was. Tja dit was natuurlijk ook zo....
Ik MS gebeld, wat blijkt: Je krijgt als oem gebruiker GEEN ondersteuning van MS!!!Ook niet bij heractivatie!
IK had volgens de MS medewerker pech en moest het maar regelen met de computerboer of een nieuwe Windows Xp kopen!!
Weer terug naar de computerboer, die deed eerst heel erg moeilijk, maar die belde uiteindelijk met MS.
MS vertelde hem dat als er iets aan een computer wordt vervangen en windows dan niet meer geactiveerd kan worden er eigenlijk een nieuwe gekocht moest worden, maar goed ze zouden hem helpen.
na 2 minuten was windows weer geactiveerd!
Echter ik houd mijn hart vast voor als er weer iets gebeurd...............
stel je voor mijn moederbord gaat kapot en mijn schijf ( allebei tegelijk, heb ik al 2 keer eerder gehad)
Dan begint de hel die MS heet dus weer............