• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Software bug in Excel 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskraan

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Ik heb de icoontjes kleiner dan ("<") en groter dan (">") en ook de tekens "(", ")", "*", "/", "+", "-", enz. uit de lijst "meeropdrachten"--> Opties voor Excel toegevoegd aan de werkbalk "Snelletoegang". Als ik nu een functie in een cel wil plaatsten bijvoorbeeld
=ALS F6<10;A4*G6/B6*19%;(A4+A5)*6%
dan kan ik alle betreffende cellen op het werkblad en de tekens uit de werkbalk "Snelle toegang" met de muis aanklikken en zo in de formule plaatsen behalve het "<" en ">" teken met het desbetreffende icoontje.
Weet iemand waarom dat niet gaat, immers zowat alle knoppen kan je in de werkbalk "Snelle toegang" zetten en werken dan ook bij het aanklikken alleen die twee functioneren niet in de formules. De formule moet met de tekens "<" en/of ">" op het toetsenbord aangemaakt worden. Dit is onhandig!
Is dit nu een software fout in Microsoft's Excel 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan