software Canon Powershot A200

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud59

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Ik weet, het is een vrij oude digitale camera, maar ik ben op zoek naar de software die hoort bij mijn Canon Powershot A200 en kan hem via Google nergens vinden en Canon heef them ook niet meer. Heeft iemand een tip waar ik die wel nog kan vinden?

groeten,
Ruud

Zoek je de drivers? en welke Windows versie heb je ?

Nee, ik zoek geen drivers, maar de software om foto's van die camera over te zetten op de computer.

En welke windows heb je? XP moet het volgens mij zien als een aparte schijf, zodat je de foto's kan slepen naar de schijf waar je ze heen wilt. Althans, dat werkt zo bij mij :)

Ja, in Paint Shop Pro is dat ook zo, maar de nieuwe eigenaar van mijn oude Canon Powershot A200 is niet zo handig, en zou graag de orginele software bij die camera willen hebben, maar die heb ik niet meer. Ik heb ook al uitgelegd dat je via Paint Shop Pro (heb ik erbij gedaan), die camera moet kunnen zien als een aparte drive., maar de koper is een beginnend digitaal fotograaf, vandaar dat ik hem wilde helpen door de orginele software ergens op te duikelen.

Die programma's die ze bij de camera leveren hebben meestal een naam. Heb je enig idee hoe de naam van die software was?

Nee, want ik heb die CD er nooit bij gehad. Ik had die camera zelf al 2ehands.

aha :) Ik ga even neuzen voor je :)

Volgens de beschrijving van de camera op tweedehands sites zou de camera " Digital Camera Solution Disk software " moeten hebben. versie 4 nog wat. Die software kan ik wel vinden maar versie 12 nogwat.

Op de site van Canon.nl niet te bekennen, lang leven google :D

Powershot A200 Software

Ik hoop dat je er wat aan hebt

[edit]

Iets te vlug gepost, het gaat hier dus om software die erbij zat... Niet te downen hier :confused:

Misschien bied deze site meer uitkomst

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan