software cdromspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schamphie

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Er is een probleem met de software van mijn cd-romstation, waardoor hij geen cdroms meer pakt. via de automatische opzoeking via men pc vind ik de correcte software niet terug. Iemand die me hierbij kan helpen?
Het gaat om een (vrij oude) packard bell notebook
_NEC DVD+-RW ND-6500A

alvast bedankt

Als je XP of Vista hebt: Probeer deze tool

Overigens kan het zomaar zijn dat de lens smerig is of dat het apparaat gewoon helemaal kapot is.

Succes,

Tijs.

Firmware updaten lijkt me geen directe oplossing, tenzij het gaat om branden van cd/dvd én sommige types/merken media wél en sommigen níet gebruikt kunnen worden.

Als ik echter de vraag goed begrijp kan er momenteel helemaal niets met de dvd-brander gedaan worden, dus zelfs niet het lezen van cd's/dvd's.

Overigens: Als je toch op zoek gaat naar firmware voor NEC: Kijk hier voor de officiële website van NEC. Ik heb gekeken naar de links van biertjuh72, maar die vind ik voor een leek niet echt duidelijk, vandaar deze link naar de officiële site.

Succes,

Tijs.

vre merci voor jullie supersnelle antwoorden, de megaleek heeft het opgelost gekregen ;-)

groetjes

Kun je nog even terugmelden welke tip je geholpen heeft? Dus die tool of een firmware update?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan