Software (configuratiescherm/)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearl5

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Hoi hoi,

Het probleem is:

Ik had een spel op mijn pc geïnstalleerd (Virtual Pool 2 Preview) een tijd terug.

Ik was dat spel allang weer vergeten en heb bij het opruimen van mijn documenten een file (DeIsL1.isu)
weggegooid die nodig blijkt te zijn voor het deïnstalleren :o

Nu krijg ik dat grafspel met geen mogelijkheid meer weg, maar het neemt wel bijna een gig in beslag zag ik.

Ik had Killbox en Install Construct 6.8 gedownload, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.

Want hoe kom je via 'browse' in het Configuratiescherm en dan ook nog eens in Software!????

Ik ben al op zoek geweest naar hetzelfde spel. Ik dacht ik installeer het opnieuw en kopieer dan dat bestand en verwijder ze zo alletwee.
Maar kan dat spel niet meer vinden op de site waar ik het vandaan heb.

Heel verhaal dus.

Kan iemand mijn AUB helpen????

Alvast bedankt!

Groetjes Pearl

als je de map nou gewoon verwijdert en dan met een regcleaner de register bestanden verwijdert gaat het misschien ook.
Want hoe kom je via 'browse' in het Configuratiescherm en dan ook nog eens in Software!????
dit snap ik niet helemaal

http://www.driverfiles.net/page,show,21190,,DeIsL1.isu,search.html

Probeer deze daar eens te zetten.
Is wel een lastig bestand. Het bevat de de-installatie info voor InstallShield. Dus ik weet niet of het met deze gaat lukken.

James:)

PS: als je XP hebt, maak dan eerst een herstelpunt.
start>>programma's>>bureau-accessoires>>Systeemwerkset>>Systeemherstel
en dan een nieuw herstelpunt toevoegen.

Geplaatst door Pretender
als je de map nou gewoon verwijdert en dan met een regcleaner de register bestanden verwijdert gaat het misschien ook. quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Want hoe kom je via 'browse' in het Configuratiescherm en dan ook nog eens in Software!???? dit snap ik niet helemaal

Als ik bv Killbox gebruik, moet je bladeren naar de map of het bestand waar het om gaat.
Maar je kan niet bladeren naar Configuratiescherm/Software, helaas.

Als je de mappen in Program Files verwijderd, en dan een regcleaner z'n gang laat gaan. (www.ccleaner.com), die alle overgebleven registersleutels nog eens uit het register haalt, dan zou er niet veel meer mogen overschieten in het register.
Ga in CCleaner naar het tabblad fouten en duw dan op "scannnen naar fouten" en als ie de resultaten laat zien, duw je op "geselecteerde fouten herstellen". Dan kan je een reg-bestand opslaan, waarmee je alles zou kunnen herstellen moest het foutlopen en dan duw je op alles herstellen en klaar.

In die regcleaner kan je dan nog eens naar "gereedschap" gaan en dan in de lijst je spel opzoeken en dan op de knop "waarde verwijderen" klikken.

Is een erg onorthodoxe manier, maar meer zit er niet op vrees ik.:D

Oh my god!

I LOVE U!!!!!

Thanks James:D

Het is weg, eindelijk.

Scheelt weer een gig aan ruimte.

You're my hero!:love:

Nou ja:o

Graag gedaan;)
Hopen dat het zo blijft.

Zet je je vraag ook even op opgelost? Helemaal rechtsonder in beeld klikken op "vraag is opgelost".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan