Software die je scherm filmt

Status
Niet open voor verdere reacties.

B767300ER

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2015
Beste allemaal,

Ik heb een filmpje op een site staat staan wat ik graag als .avi of .mov op een usb stick wil zetten. Ik heb dit filmpje nodig voor een presentatie over leiderschap.
Hierbij de link: http://voetbaltube.com/videoblog/tussendoortje/de-motiverende-peptalk-van-uitblinker-arjen-robben

Vooralsnog kan ik geen programma vinden waarbij je de link invoert en hij er een .avi bestand uitspuugt als resultaat, dus de enige overgebleven optie voor mij is om het filmpje op mijn beeldscherm af te spelen en het beeld van het beeldscherm op te nemen als .avi bestand. Ik heb via diverse links al wat programma's gevonden, maar overal schiet mijn virusscanner op tilt...

wie o wie kan mij helpen aan

Of
1) Een programma waarbij je een filmpje wat op instagram staat als een .avi bestand brand

of
2) een programma wat het beeld van je beeldscherm als .avi kan opnemen, zodat ik de film daarop kan afspelen... Liefst dan ook nog 1 waarbij je het op te nemen kader instelt....

Ik hoor graag jullie tips!

Op het internet zijn er veel .

Je moet gewoon juist zoeken.

Zoek op het internet "screen record" zonder de aanhalingsteken
en je zult er miljoenen URL zien

Ik heb 'm via de broncode gedownload, soms vind je daarin de link naar het origineel.

Ik heb 'm via de broncode gedownload, soms vind je daarin de link naar het origineel.

Hmz, dat klinkt simpel, maar hoe werkt dat?

Jouw link is ondertuissen niet dood meer, maar verwijst naar de hoofdpagina van je eigen website nu, daar vind ik niets.....

Op het internet zijn er veel .

Je moet gewoon juist zoeken.

Zoek op het internet "screen record" zonder de aanhalingsteken
en je zult er miljoenen URL zien

Klopt, echter na 12 pogingen heb ik het gestaakt.

Het "juiste zoeken" lukt mij dus niet erg, vandaar dat ik de vraag hier stel. Google had ik uiteraard al geprobeerd maar gaf niet het gewenste resultaat
Overal gaat mijn virusscanner tekeer (F-Secure)

De FVD downloader plugin voor Chrome. Kun je de filmpjes prima mee downloaden.

Of
1) Een programma waarbij je een filmpje wat op instagram staat als een .avi bestand brand

of
2) een programma wat het beeld van je beeldscherm als .avi kan opnemen, zodat ik de film daarop kan afspelen... Liefst dan ook nog 1 waarbij je het op te nemen kader instelt....

Ik hoor graag jullie tips!

optie 2:
hypercam 2 (gratis) of hypercam 3 (niet gratis maar wel een periode gratis uit te proberen.
camstudio had altijd een betere naam maar schijnt momenteel niet te downloaden te zijn zonder allerlei ellende op je pc te krijgen.

groetjes, Anjo

Bedankt Anjo,

Inderdaad, me camstudio alleen maar problemen met de laptop. Is ondertussen opgelost, maar toch. vandaar de vraag hier.

Iedereen bedankt voor het meedenken etc. Ik heb het probleem ondertussen opgelost en heb het filmpje. Enorm bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan