Software "Doc Proc"

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
94
Geachte lezer
Ik heb een HP Photosmart Premium C309g-m printer en als ik op het scherm van mijn PC het HP solution Center opstart dan krijg ik het bijbehorende venster en als ik dan klik op document scannen dan krijg ik na 2 vensters de vraag : Insert the "Doc Proc" disk and click OK.
Ik heb toen de bijbehorende CD er in gedaan en laten draaien maar dat lost mijn probleem niet op.
Ik kan dus niet scannen. Wat bedoelen ze met "Doc Proc" cd?

Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank
Met vr.gr. Mat.
 
ik had gister ook een nieuwe printer van HP de 5520
ben ook een tijd aan het klooien geweest ,kreeg steeds BSOD
en wou niet scannen
uit eindelijk de cd erin gedaan en online drivers installeren gedaan
nu is alles ok
alles installeren
 
en dit vond ik over doc proc

Follow the below steps to resolve the issue:



When you get the window saying configuring DocProc, wait for it to complete. Then you will get an option to browse to the destination to docproc.msi, click on browse after inserting the software disk and then browse to the CD contents, Then open the setup folder and then open the folder that says DocProc and select docproc.msi and click OK.
 
Heer vanschagen

Ik heb gedaan wat u gevonden had en het probleem is verholpen.

Mijn dank

Groetjes Mat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan