software easy acess knoppen gedeeltelijk verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alphonse

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
173
:eek:

Hoi,

Al een tijd geleden heb ik in een overmoedige bui tijdens uitvoering scandisk-programma (checken c-schijf op fouten) per ongeluk NIET gekozen voor reparatie en/of bewaren van bepaalde gegevens, waardoor ik nu af en toe bij het opstarten van de pc twee meldingen krijg dat er een stukje software voor de easy access knoppen ontbreekt n dat deze opnieuw geïnstalleerd moet worden.
Alleen.........

1. mijn installatie-cdrom van microsoft office (destijds bij aanschaf ivm deelname pc prive bij vorige werkgever) "doet"het niet meer; komt a.h.w. niet op gang in de cdromspeler. Ligt niet volgens mij althans aan de speler, want andere cdroms gaan wel goed.
dus hoe kom ik aan een andere cdrom (windows 98 se) of kan het op een andere manier ?

2. ik weet niet hoe iemand een stukje software (en niet de gehele cdrom-inhoud) kan installeren op pc.

In de praktijk werk ik - eerlijk gezegd - niet met deze knoppen, maar tsja voor de "volledigheid" zeg maar.

Enne soms duurt het echt lange tijden, dat ik hierover (bij het opstarten) geen meldingen over krijg en dan weer opeens wel weer :eek:

groeten,
 
Je kan eens kijken of die cd beschadigd is of vet vlekken heeft. als namelijk andere cd's het wel doen en alleen die niet, ligt het waarschijnelijk daar aan. Je kan bij cd's vaak afzonderlijke delen instaleren door met de windows explorer in de cd te kijken, dus niet hele setup doen.
 
:eek:

ik heb reeds doekjes gekocht (antistatische en vlekken), maar dit heeft geen zin gehad.
de tip mbv windows explorer in de cd kijken, zegt mij niets eigenlijk. kwestie van opties volgen en keuzen maken, denk ik ?

groeten,
Alphonse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan