software gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik krijg steeds deze melding (zie foto) wanneer ik compatible software voor XP wil installeren.
Moet ik iets veranderen in mijn instellingen of hoe kan ik dit probleem oplossen.

Bijlagen

• bit.jpg
    bit.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 30
gaat niet

Heb het nodige gedaan met deze hulp pagina en het bestand was al aanwezig, heb die zelf ééns vervangen voor het herstelde bestand

Foto 1 aanwezigheid bestanden

Foto 2 nieuwe foutmelding bij install van software

Bijlagen

• melding.jpg
    melding.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 18
Dus je hebt het bestand verplaatst naar de map system32 en daarna rechtsgeklikt en op eigenschappen en een vinkje gezet bij alleen lezen? Daarna opnieuw opgestart?

Vreemd, ik heb ditzelfde gisterenavond nog gedaan op de pc van mijn vriend en zonder opnieuw opstarten werkte het ook al.

Laatst bewerkt:
opgelost

De wijziging gaat pas van kracht wanneer men de computer opnieuw opstart, dus het wertk terug.

Klopt, bij de ene persoon wel, bij de andere werkt het direct.

Ik weet niet meer wie, maar iemand hier op helpmij (moderator?) heeft een mailtje gestuurd naar Fred (van die site) en nu staat het regeltje van opnieuw opstarten er ook bij (niet voor niets zo blijkt :D )

gaat terug niet

Het gaat niet meer, er komt nu weeral die melding op, waar moet ik nu gaan zoeken want ik wil nieuwe software instal en het gaat niet.

Kan ik via de windows XP CD bestanden herstellen (automatisch ?) zonder de PC te moeten formateren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan