Software HP psc 2175 all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bierboum

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Wie kan mij helpen aan de nieuwste software van de printer type HP psc 2175 all-in-one? Ik heb Windows Vista.
Ben al heel lang :confused: bezig, maar kan het nergens vinden.

[Hoi hartelijk dank voor de snelle reactie ik heb deze gedownload en nu nog aan de praat krijgen.
Groetjes,
Bierboum

Laatst bewerkt:
Hoi,

Gaat lukken de printer uit laten, en dan beginnen met installeren dan geeft de installatie de stappen die je moet doen.

Modag

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Verplaatst Helpmijdagen --->> Printers / scanner / All in one.

De link 'werkt niet' omdat Vista de drivers al aan boord heeft en je dus geen additionele software nodig hebt. Als je de link volgt krijg je de uitleg over hoe het apparaat te installeren. Mocht dit niet werken, deinstalleer de printer dan eens helemaal, en begin opnieuw.

De link 'werkt niet' omdat Vista de drivers al aan boord heeft en je dus geen additionele software nodig hebt. Als je de link volgt krijg je de uitleg over hoe het apparaat te installeren. Mocht dit niet werken, deinstalleer de printer dan eens helemaal, en begin opnieuw.

Okay ik heb dus XP en de link voor XP werkt dus ook niet...

Ten eerste is het niet netjes in iemands topic in te breken, maak je eigen topic aan.

Ten tweede werkt de link prima *klik*

Ten eerste is het niet netjes in iemands topic in te breken, maak je eigen topic aan.

Ten tweede werkt de link prima *klik*

Ten eerste vond ik het makkelijker om in dit topic de vraag nogmaals te stellen ipv een nieuw topic over HETZELFDE probleem te openen. Op de meeste forums waar ik kom is dat gebruikelijker dan een nieuwe te openen.
Dus mijn excuses als dit niet op prijs wordt gesteld

Ten tweede valt er voor mij bij de link niets te downloaden. Ik kan niets aanklikken wat ik kan downloaden.

Ten derde

Het is me toch gelukt om te downloaden.
Bedankt voor de hulp.

Gr
Carlos

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan