software in een touchscreen stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TJB895

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Hoi,

ik doe een opleiding filiaal manager en met mijn groep zijn wij bezig met een project.
Wij willen namelijk een bepaald software in een touchscreen stoppen, dus eigenlijk een touchscreen met een programma erin. Helaas kan ik jullie niet vertellen wat voor programma het wordt, omdat dat geheim moet blijven. Alleen weten wij nog niet hoe wij deze apparaat moeten maken of hoe dit in z'n gang gaat. Het enigste waar we wel mee bezig zijn zijn papieren met onze visie erop, dus hoe wij willen dat het eruit gaat zien.
Dus ik vroeg me af of jullie ons zouden kunnen helpen, met jullie kennis over deze zaken over hoe zoiets gemaakt moet worden, dus hoe je een bepaalde software, (ik neem aan een grote chip), in een touchscreen moet stoppen.

Alvast bedankt.

Moeten jullie het zelf nog programmeren? Want je moet het hele uiterlijk (knoppen e.d) ook programmeren.

Je kunt misschien het beste beginnen met een emulator op je PC. Kost een stuk minder.
Als je hier eenmaal in gheslaagd bent moet je nog zo'n scherm en een chip kopen welke de software kan draaien. (Of draai het programma op de PC en laat de interactie doen met je touchscreen).

Touchscreen ------ PC

Touchscreen geeft alleen de GUI weer (interactie met de user)
PC doet het rekenwerk en het werk naar de Database. Deze reageert op commando's van de GUI en geeft data terug naar de GUI om te laten zien. GUI heeft verder geen intelligentie.

Best wel moeilijke informatie allemaal.
Alleen wat wij willen is een product maken, wat ik dus niet kan vertelle wat het gaat worden, maar wij willen dus eigenlijk alleen weten hoe je dan zo'n chip in de touchscreen stopt.
Want wij willen namelijk een software bedrijf dus de software laten maken (de chip).
En daarna willen wij dus een touchscreen aanschaffen en dat chip erin laten doen, maar wij willen het niet zelf maken, we willen het laten maken door een bedrijf.
Wat ik alleen wou weten is hoe zoiets in z'n gang gaat, of het echt heel moeilijk is en hoeveel het ongeveer zou kosten.

die info zal je hier niet krijgen denk ik ,
ga naar bedrijven op zoek die zoiets maken
zoals philips,die verwijzen je wel verder

succes

Best wel moeilijke informatie allemaal.
Alleen wat wij willen is een product maken, wat ik dus niet kan vertelle wat het gaat worden, maar wij willen dus eigenlijk alleen weten hoe je dan zo'n chip in de touchscreen stopt.
Want wij willen namelijk een software bedrijf dus de software laten maken (de chip).
En daarna willen wij dus een touchscreen aanschaffen en dat chip erin laten doen, maar wij willen het niet zelf maken, we willen het laten maken door een bedrijf.
Wat ik alleen wou weten is hoe zoiets in z'n gang gaat, of het echt heel moeilijk is en hoeveel het ongeveer zou kosten.

Allereerst denk ik dat je geen bedrijven gaat vinden die een chip kunnen programmeren en zowel gok ik dat jullie dat nooit kunnen betalen. Verder is een touchscreen een combinatie van input en output. Output(scherm), inputs (aanrakingen). Een touchscreen hang je dus net als een normaal scherm of eender ander output device aan een computer waarop de software draait. Maw je kan geen chip met firmware in een touchscreen scherm stoppen.

Als laatste noot wil ik je nog meegeven dat een chip geen software kan bevatten enkel firmware. De software ga je dus moeten ontwikkelen op de pc achter het touchscreen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan