Software instaleren op schijf d

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur5

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Hallo lieve mensen,

Een vraag van mij aan jullie.Ik heb op mijn P.C op de D schijf een videobewerkingsprogramma gezet wat tot tevredenheid werkt dit om ruimte te besparen op C .Ik had destijds de keuze om aan te geven op welke schijf ik dit wilde instaleren.Nu heb ik een nieuw video programma wat standaard naar C toegaat.Ik heb nu nog maar 20 % over op C. Dit gaat niet goed komen als ik films van 25 gb en meer ga bewerken.Mijn vraag is kan ik dit niet op een of andere manier rechtstreeks op D plaatsen.Om de ruimte op C te vergroten lijkt mij voor een amateur ook niet uitvoerbaar ?? Wie weet raad.

vriendelijke groet,

Gerard Brand

Ik weet niet hoe groot jouw C of D schijf is,maar ik zet mijn programma's altijd op c en de bestanden van het programma op d.
Ook veel makkelijker terug te vinden.
Probeer zoveel mogelijk bestanden naar d te verhuizen.

Hoi,
meestal kun je in dat soort programma's regelen waar de cache voor bewerkingen e.d. opgeslagen wordt. Onder opties,preferences o.i.d.
Kijk of die mogelijkheid in jouw programma aanwezig is.
Bij sommige programma's is er geen andere keus helaas.

Laatst bewerkt:
Als je de video opslaat, moet je een locatie kiezen.. Dan moet je gewoon de d schijf selecteren

@hesselcandea
het gaat hier over de cachelocatie voor het bewerken v.d. film niet om de uiteindelijke opslaglocatie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan