software instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritola

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
ik wil mijn microsoft works opnieuw instaleren. Nu moet ik van de wizard alle processen afsluiten. Dit lukt niet voor Iexplore. Wat mij opvalt is dat hij in de lijst met processen (waar ik het moet aanklikken en verwijderen) diverse keren voorkomt. Als ik ze aanklikt en verwijder, springt er een nieuwe voor in de plaats heb ik het idee, want er blijven altijd 2 aanwezig. Hoe krijg ik toch iexplore afgesloten, wat ik kom nu niet verder met mijn installatie, en heb de oude al weggegooid.

welkom op helpmij

Je hoeft toch niet alles helemaal af te sluiten? Volgens mij is het voldoende als je alles op je taakbalk gesloten hebt. Zodat er dus niets meer staat.

hallo mumzel,
De wizar zegt dat er programma's lopen die eerst moeten worden afgesloten voordat ik verder kan met de installatie. Bij alles afsluiten sluit excel en word bijvoorbeeld, maar steeds blijft Iexplore open en moet anders worden afgesloten. De help zegt ctr alt del, waarna ik een lijst krijg met lopen processen in deze lijst zoek ik de nog actieve op (Iexplore) die ik vervolgens handmatig moet dichtklikken. Ik kan tot sintjuttemus doorgaan, want er blijven altij 2 met omschrijving Iexplore actief zodat het nooit helemaal beeindigd is en ik dus niet verder kan instaleren.
In de programma balk is verder dan ook niet meer te zien. Ik weet niet welke programma's allemaal Iexplore gebruiken.

Ik neem aan dat je dat te installeren programma op je harde schijf hebt staan? als je nou voordat je begint met installeren zorgt dat je balk onderin leeg is. Dus je hebt geen programma's meer open en je gaat dán pas installeren. Gaat het dan ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan