software installeren voor hardware in laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrid2002

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
ik heb op mijn laptop windows vista vervangen door XP, hiermee ben ik software voor van alles kwijt geraakt.
Ik heb een site van 1 van jullie opgekregen waar ik software kan downloaden(heb ik gedaan), maar ik kan niet ontdekken wat ik waar moet installeren (heb alles geprobeert)
Bij mijn hardware staan de volgende items nog met een vraagteken

SM-buscontroller
PCI device
videocontroller
videocontroller (VGA-compatibel)
ethenet-controller (stond er 2x in 1 is gelukt en ikheb nu internet)
controller voor massaopslag

Mijn pc werkt wel, maar heb heel donker scherm vandaar dat ik denk dat er toch nog iets geinstaleerd moet worden.

wie kan mij koppelingen opgeven van welke software ik bij welke hardware moet installeren

ik heb eenlaptop ACER aspire 3682 en nu dus windows XP

gewoon de supportsite van Acer raadplegen. Daar staan meestal wel drivers te downloaden voor verschillende (alle) typen notebooks...

die heb ik allemaal gedownload op de site van acer. maar als ik bv de video controller wil installeren weet ik niet wat ik er van mijn downloads bij moet kiezen, heb alle mogelijkheden gebruikt maar ik blijf melding krijgen dat softwae niet gevonden kan worden.
het is me alleen met ethernet gelukt

Misschien moet je de software die je hebt gedownload nog eerst installeren (runnen)? Wat voor bestanden zijn het allemaal die je gedownload hebt?

alle woorden eindigen op driver
audio
Bleutooth
camera
card reader
chipset
Ezdock
lan
launch
modem
nVidia VGA
VGA
touchpad

Wat ikal zei, voor zover ik kan zien werkt alles...................moet ik nog wel wat installeren

Wat gebeurd er als je dubbelklikt op de map\het bestand VGA? Wordt er dan iets geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan