Software installeren voor windows 'setup'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartdp1

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Hallo,

Ik ben van plan om lokaal zelf geassembleerde pc te gaan verkopen.
Nu is het zo, dat het wel handig als als drivers e.d. al geïnstalleerd zijn voordat de klant zijn pc krijgt, of voordat ik gebruikersnamen moet invullen (aanmaken, net zoals je je pc voor de eerste keer opstart).

Is hier een mogelijkheid voor?

Alvast bedankt,

Bart

Waaom zou je dat doen voor een pc die je verkoopt?:o

Windows installeren en dan de drivers is vele malen sneller als eerst een ISO slipstreamen met drivers en dan die installeren

Waaom zou je dat doen voor een pc die je verkoopt?:o

Windows installeren en dan de drivers is vele malen sneller als eerst een ISO slipstreamen met drivers en dan die installeren

Ja, dat is dus ook wat mijn vraag was. Het probleem is alleen dat als je doet wat jij zegt ( windows installeren en dan drivers) dat je dan al een gebruikersnaam en wachtwoorden ed. in moet vullen. Dit laat ik liever aan de klant zelf.

Ja, dat is dus ook wat mijn vraag was. Het probleem is alleen dat als je doet wat jij zegt ( windows installeren en dan drivers) dat je dan al een gebruikersnaam en wachtwoorden ed. in moet vullen. Dit laat ik liever aan de klant zelf.

die kan de klant veranderen
je hoeft geen WW in te vullen dat mag je kunt de naam gewoon Gebruiker noemen

leg de klant uit hoe hij dit moet veranderen

wat jij wilt is alleen mogenlijk met oem software van bijv toshiba die levert er nog een stukje software bij
maar deze software krijg je alleen als je zijn producten koopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan