Software kwijt na een fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandiet

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP Ik heb een zeer groot probleem (al zeg ik het zelf)
Ik had een storing in mijn XP die wou niet meer normaal draaien en alles stond steeds vast,
heb toen een herstel punt gepakt en toen deed ie niets meer.
Wou toen opstarten met opnieuw XP er op zetten en ook dat lukte niet, heb er toen ME, op proberen te zetten en daar begon ie ineens te formateren (17%) en heb toen de pc uit gegooid (leterlijk) en ik hem later weer aan zetten ging die gewoon verder met formateren
Ik kom er nu niet meer op en krijg nu geen toegang meer op mijn schijf en zegt dat ie nog niet geformateerd is en wil hem steeds gaan formateren.

Ik wil mijn foto's en belangrijke documenten terug.

Wie kan mij helpen..?????

Please e-mail me
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Start eens op met een opstartdiskette en kijk hoever je komt. Zullen we in het vervolg ook maar backups maken?:)

Groetjes,
Bennie

Bestanden kwijt

Ik ga er voor het gemak van uit dat je schijf een Fat 32 indeling heeft.

Als dat het geval (zo lijkt het) is dan heb je nog een kleine kans om met de opstart diskette van windows Me (zoals Bennie al opmerkte) bestanden te redden.

Enige basis kennis van Dos is dan wel noodzakelijk.

Mocht het helemaal niet lukken dan zijn er bedrijven die een "fubar" schijf kunnen redden.

Maar dat wordt een zeer dure grap.

Maak dus voor je zelf uit of het je dat waard is. :confused:

Suc6

Stop deze schijf als een slave schijf in een andere pc en probeer zo je bestanden te redden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan