Bandiet
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 aug 2003
HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP Ik heb een zeer groot probleem (al zeg ik het zelf)
Ik had een storing in mijn XP die wou niet meer normaal draaien en alles stond steeds vast,
heb toen een herstel punt gepakt en toen deed ie niets meer.
Wou toen opstarten met opnieuw XP er op zetten en ook dat lukte niet, heb er toen ME, op proberen te zetten en daar begon ie ineens te formateren (17%) en heb toen de pc uit gegooid (leterlijk) en ik hem later weer aan zetten ging die gewoon verder met formateren
Ik kom er nu niet meer op en krijg nu geen toegang meer op mijn schijf en zegt dat ie nog niet geformateerd is en wil hem steeds gaan formateren.
Ik wil mijn foto's en belangrijke documenten terug.
Wie kan mij helpen..?????
Please e-mail me
Alvast bedankt.
Ik had een storing in mijn XP die wou niet meer normaal draaien en alles stond steeds vast,
heb toen een herstel punt gepakt en toen deed ie niets meer.
Wou toen opstarten met opnieuw XP er op zetten en ook dat lukte niet, heb er toen ME, op proberen te zetten en daar begon ie ineens te formateren (17%) en heb toen de pc uit gegooid (leterlijk) en ik hem later weer aan zetten ging die gewoon verder met formateren
Ik kom er nu niet meer op en krijg nu geen toegang meer op mijn schijf en zegt dat ie nog niet geformateerd is en wil hem steeds gaan formateren.
Ik wil mijn foto's en belangrijke documenten terug.
Wie kan mij helpen..?????
Please e-mail me
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: