software ledenadministratie

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
een stichting geeft een blad uit dat verspreid wordt aan tussen de 300 en 400 betalende abonnees. het abonnement wordt een keer per jaar betaald. voor het overige zijn er eigenlijk alleen uitgaven, maar geen honderden posten per jaar. wat is hiervoor een eenvoudig en goed programma? het enige wat nog nodig is, is dat er voor bepaalde doeleinden labels aan de abonnees gehangen kunnen worden.
htil

dank voor je reactie
twee vraagjes:
ken je (tevreden) gebruikers?
zijn er nog alternatieven?

ik hoor graag van je!

ik ken 1 vereniging die het gebruikt en daar hoor ik geen vreemde verhalen van.
je zou ook nog even hier kunnen kijken.

Wij gebruiken voor ledenadministratie een online systeem, Banster. Dat biedt veel mogelijkheden om het bestuur te ondersteunen.
(Vroeger had de Rabobank een ledenadministratie voor verenigingen en stichtingen, pc-leden. Dat gaven ze aan klanten, maar daar zijn ze mee gestopt.)

Online ledenadministratie is inderdaad een verademing. Eind 2011 zijn we ook overgestapt van Pc leden naar ledendadministie online en het werkt veel makkelijker samen met de anderen die ook toegang nodig hebben tot de huidige ledenadministrratie. Voorheen waren we telkens bezig met exports heen en wee sturen,... nu kijkt iederen gewoon in het actuele bestand.

Poldersoft administratie

PolderSoft is naar mijn weten een goed ledenadministratie programma waar je zowel basis dingen mee kunt als het uitbreiden naar grotere mogelijkheden. Zelf gebruik ik PolderSoft graag en vind ik het fijn. Met name de manier waarop je makkelijk om kan gaan met de contributie inning en etc.

Volgens mijn weten kan je het ook als online ledenadministratie gebruiken!

Hierbij de link: http://www.poldersoft.nl

dank voor deze late reactie, misschien kan ik er nog wat mee.

dan zet ik er nu een slot op.
is een bejaard topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan