Software niet deinstalleerbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

buram

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2003
Berichten
35
Hallo,

Ik heb op me PC norton internet security geinstalleerd, laatst wilde ik hem deinstallerem. Dat is gedeeltelijk gelukt maar onder configuratiescherm > software is hij nog te zien. Nu kan ik hem niet gebruiken, maar hij is wel aanwezig in de programfiles enzo, maaar ik kan hem ook niet meer deinstalleren. Om opnieuw te mogen installeren moet de oude bestand deinstalleerd worden maar dat gaat dus niet.

Hoe kan ik dat norton definitief verwijderen van me PC. Graag een oplossing.


PS ik heb hetzelfde probleem met me printer, ik moet eerst de software deinstalleren voordat ik nieuwe kan isntalleren.
 
Probeer eens in veilige modes te deinstalleren of de hele map ervan te verwijderen.

Ook kun je de temp-folder legen. Daar willen de meeste controle-bestanden (of je de software al eens hebt gebruikt) zich verschuilen.
(Win 2000 / xp: C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp)

Daarna ga je terug naar config. scherm / software en klik je nogmaals op verwijderen.
Als het goed is krijg je nu de melding dat het prog. niet meer bestaat, en dat ie verwijderd wordt uit de software-lijst.
 
Niet gelukt

Via de veilige modus is het ook niet gelukt, zelfde verhaal. Ik krijg een melding dat het niet deinstalleerbaar is en dat er een aantal bestanden ontbreekt.
 
Je kan eventueel dit tooltje (niet voor versie 2004) draaien en daarna inderdaad de restanten verwijderen zoals mappen in Program Files en het legen van de de Temp-folder.
 
Dat heeft ook niet geholpen

ik heb die tools gebruikt maar dat heeft niet mogen helpen. ik had al met regcleaner de register > norton leeggehaald.
Momenteel is het zo dat wanneer je (config > software) op norton klikt, verwijderen/wijzigen niet zichtbaar is omdat ik met regclenaer bezig ben geweest. tools van symantec heeft dus ook niet geholpen. ik zit echt met een probleem zonder dat te deinstalleren kan ik norton niet installleren.

echt *****!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan