software niet terug te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb Linux mint 13 nu heb ik via softwarpakket Youtube-dl geinstalleerd maar ik kan hem nergens terug vinden ik heb alleen onder elke catogorie gekeken bij alle favorieten zoek functies gaf ook niks.
Ik heb nog extra gekeken bij softwarepakket daar zegt is geinstalleerd.

Heb ik iets fout gedaan ?

Groetjes Rene

Beter lezen de volgende keer: youtube-dl is a small command-line program to download videos from YouTube.com and a few more sites. It requires the Python interpreter, version 2.x (x being at least 6), and it is not platform specific. It should work in your Unix box, in Windows or in Mac OS X. It is released to the public domain, which means you can modify it, redistribute it or use it however you like.

Oftewel: Je moet een console openen en daar youtube-dl gebruiken.

Tijs.

via terminal krijg ik te zien youtube-dll is geen geldigen bestandmap.

Is er geen prgramma voor youtube filmpjes te downloaden en tevens waar ik mp3 uit een youtbube filmpje kan downloadenc ?

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je in de console toch wel youtube-dl hebt getypt, en niet (zoals in je vorige posting) youtube.dll [een 'l' teveel dus]

Documentatie: hier, incl. voorbeelden.
Use youtube-dl followed by a video URL or identifier. Example: youtube-dl "http://www.youtube.com/watch?v=foobar". The video will be saved to the file foobar.flv in that example.

Zie ook wat er over de installatie wordt gezegd (ik heb geen idee hoe jouw packager het geïnstalleerd heeft):
In Unix, download it, give it execution permission and copy it to one of the PATH directories (typically, /usr/local/bin).

Tijs.

Ok, dan hebben we het beiden over iets anders.
Welke link heb jij gebruikt bij het downloaden etc., want de links die ik liet zien verwijzen naar een command-line tool, geen toolbar.

Tijs.

youtube-dl in software pakkett precies weet het ook niet meer ben linux opnieuw aan het installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan