software om automatisch te posten op forums

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne100

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Hallo medelezers,

Graag hoor ik van jullie of er software, programma of script is om automatisch te posten op forums...
Iemand een idee ?
Ik hoor het graag !!

Yvonne

Waarom zou je dit willen? Om reclame te maken?

Bij de meeste forums moet je je eerst aanmelden en via email je account activeren dus geheel automatisch gaat het niet denk ik.

jammer

Jammer dat er dit soort reakties worden opgewekt met mijn vraag met betrekking of een script of een softwareprogramma bestaat voor het posten op internet.. ik ben zelf iemand die diverse handige software programmaatjes heeft om zoal het gemak van internetten te vergemakkelijken. Toch bedankt voor het antwoord en ik zal op een hopelijk serieuzer ander forum een juist antwoord op mijn vraag krijgen..

yvonne

jammer dat we je niet komen helpen dan, maar je geeft ook niet echt duidelijk aan wat je nou precies wilt.

je bent wel snel op je teentjes getrapt. We mogen toch wel vragen waarom je dat wil gebruiken. Misschien breng je ons ook op een idee.

Wij willen namelijk ook graag "het gemak van internetten vergemakkelijken".

Maar dit is als het al kan per forum verschillend. Dit is een vbulletin forum en denk dat het inderdaad vanwege security redens niet mogelijk is ... Maar wil het graag horen als het wel mogelijk is.

Yvonne? Ik zou idd ook graag horen wat je bedoelt:) Het zoekt wat makkelijker en het leeft wat makkelijker mee als mensen weten wat je wilt:)

Re: jammer

Geplaatst door yvonne100
ik zal op een hopelijk serieuzer ander forum een juist antwoord op mijn vraag krijgen..
Ik ben bang van niet, ook op andere fora zal je vergelijkbare antwoorden gaan krijgen, zeker als je zo summier bent met je verdere info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan