Software om beeldscherm te installeren te nieuw...

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightsage

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Ik heb een AccuSync LCD223WM. En een computer met windows ME hierdoor doet het beeldscherm het wel maar de ingebouwde speakers krijg ik niet geïnstalleerd. Zou iemand mij kunnen vertellen of dit wel kan? (waarschijnlijk) en hoe(geen idee)?

Om de luidsprekers te laten werken heb je een kabeltje met aan beide zijden een 3,5 mm stereo jack nodig [wordt normaal gesproken met een goede monitor meegeleverd], één kant gaat in het groene gaatje aan de achterzijde van de monitor, de andere in het groene gat van je geluidskaart............***

*** er moet natuurlijk wel een geluidskaart in de PC zitten...

Verwacht niet teveel van die speakers! Het zijn piepkleine 1 Watt speakertjes, die alleen wat schel hoog geluid geven...

Laatst bewerkt:
Er valt aan die monitor verder niets te "installeren"... doen andere boxen het wel op het "groene gat" van de PC? Zoniet, check in apparaatbeheer of de geluidskaart goed geinstalleerd is [geen geel vraagteken], kijk of het volume op z'n hoogst staat en zeker niet op "dempen". Check in Configuratiescherm -> geluiden en audio, of de juiste geluidskaart in het venstertje staat..... om mee te beginnen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan