software om muziek van de i-pod te kopieeren !geen Itunes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin16

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
welke software kan ik gebruiken om de muziek van mijn i-pod te kopieeren zodat ik ze als .mp3 op mijn pc heb staan

PS: ik heb windows xp

mvg calvin16

Laatst bewerkt:
Let op: er zijn genoeg programma's voor, maar daarbij moet je eerst de keus maken of dat je je Iphone aan Itunes wilt koppelen of dat je je Iphone echt als opslagmedium wilt gebruiken. Beide tegelijk kan niet. (voor zover ik weet :o)

Voor zover ik weet is er maar één mogelijkheid:

Diskaid en Fileaid.
Diskaid is gratis, Fileaid iets van 5 euro en soms gratis, maar dan moet je net geluk hebben)

Diskaid zet je op je pc, Fileaid op je Iphone. Nu kunje files naar en van je Iphone copieeren EN je kunt middels Fileaid de files op je Iphone zelf zien.
Wil je alleen maar copieeren dan is Diskaid misschien ook al voldoende.

het gaat hier om een i-pod die normaal met i-tunes werkt en de audio is er via i-tunes opgezet hoe kan ik nou die liedjes van de i-pod afhalen zonder dat ik die uit i-tunes haal want ij een ander is mijn i-pod gekoppeld met i-tunes en die muziek staat erop en die muziek wil ik ook op mijn pc hebben staan dus met welk programma kan ik de muziek van mijn i-pod afhalen en nee ik wil hem niet als opslag gaan gebruiken i wil gewoon de muziek die op de i-pod staat er op een andere computer afhalen zodat ik ze daar ook als mp3 heb staan

mvg calvin15

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan