Software om ongemerkt scherm in netwerk te bekijken/besturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BadDay

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
Ik zoek software, waarmee ik op een andere computer in mijn netwerk, ongemerkt dat scherm kan bekijken/besturen. Ik wil graag een oogje in het zeil houden ;)
Graag freeware als het mogelijk is.

Of misschien VNC viewer.

In als het het weet wel te zien als iemand meekijkt. Ook merk je aan de snlheid van de pc waarop wordt meegeken dat er iets gebeurt, hij wordt namelik trager.

Ik zoek software, waarmee ik op een andere computer in mijn netwerk, ongemerkt dat scherm kan bekijken/besturen.

Dan vallen de meeste remote programma's al af. Daar kan je vaak zien dat je overgenomen wordt door iemsnd anders.

ja dan valt LogMeIn al af,
ReLanPro niet, daar merk je niets van als je word overgenomen
je ziet enkel een beeldschermpje onderin

nee want dat kun je verbergen
RMB op je taakbalk onderin en dan kun je een instelling wijzigen, dan merk je er niets meer van

Jakkes... ik ben fan van al dat soort programma's maar als je het niet merkt????

Moet je op de pc die je over wilt nemen ook een programmaatje installeren zodat je het kunt gebruiken? ( bij ReLanPro?))

volgens mij wel, maar zoals ik al zei.
Ik heb er nooit mee gewerkt
ik was er enkel de dupe van op school:P

Een programma wat ik persoonlijk uiterst geschikt vind, is Radmin, het bestaat al enkele jaren en is flink doorgewinterd.

Download

Op de downloadpagina zie je de Server, en Viewer. De Server installeer je op de computer waar je op wil kijken, en de Viewer op de computer waar je daadwerkelijk achter gaat zitten.

Werkt Radmin ook ongemerkt?

Waarbij opvalt dat BadDay geen enkele reactie meer gegeven heeft....

@ BadDay: Heb je ondertussen al een programa gekozen/gevonden?

Ik weet nou nog steeds niet uit alle berichten welke je nou ongemerkt anders scherm kan bekijken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan