software onder vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie88

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
hoi hoi,

weet iemand hoe het kan dat sommige software niet meer werkt onder vista? na de installatie van vista heb ik de programma;s i-tunes en azureus erop gezet. in het begin werkte het perfect en na het opnieuw opstarten klik je op de icoontjes en hij laad maar doet niks! weet iemand hoe dit kan??

gr joop

Hallo Jopie!

Ik weet dat itunes een lange tijd nodig heeft voor te laden onder vista en dat je dus wel effe geduld hiermee moet hebben.
Itunes zou helemaal geen probleem mogen vormen normaalgezien... kijk een op de site van itunes, apple om te zien of je wel de laatste versie hebt...
Het kan misschien ook helpen door op je programma icoontje te klikken met je rechtermuisknop, dan ga je naar eigenschappen en dan het tabblad compitabiliteit. waar je het vakje kan aanklikken voor uit te voeren alsof het onder XP is, verder kan je ook nog aanklikken om de programma's(azureus en itunes of nog anderen) uit te voeren als de administrator)

Ik hoop dat dit je iets kan helpen...
Vooral eerst al op het internet gaan kijken of je wel de laatste versies hebt van deze programma's en of deze dan wel compatibel zijn voor vista, zeker voor azureus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan