Software op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Bepaalde software van databecker zoals website modules en bv stream catcher enz werken opnieuw niet op windows 7 , ook al niet op vista dat is wel vreemd want op windows XP wel , je kan ook het programma uitvoeren met optie XP service pack 3 compatibiliteit maar dit veranderd niks in win7 daar ben ik wel teleurgesteld in.

Zou het kunnen dat het probleem zit dat ik de 64bit versie gebruik en deze software wel perfect zou werken op de 32bit , is er hier iets aan te doen ?

Als het in Vista ook al niet werkte, zou ik maar eens upgraden naar nieuwe versies van de betreffende software

erg

Dat is wel erg, je moet windows 7 professional hebben of ultimate om de windows XP compatibiliteit modus te installeren ( ja dan zullen de programmas draaien) met de 7 premium gaat het niet, het is zelf zodanig erg dat bepaalde magix software niet meer draait op premium 7 wel op XP en Vista !

De professional of Ultimate is een goede koop, de premium heeft al voor een bleu screen gezorgt bij mij toen ik magix music maker deluxe aan het installeren was !
Voor de rest is het zeker een goede OS maar je moet er weeral veel voor betalen als je alles normaal wil gebruiken ! PS kan je van premium naar de profs versie gaan ?

You are not eligible to download Windows XP Mode. You must have Windows 7 Professional, Enterprise, or Ultimate to run Windows XP Mode. To upgrade visit Windows 7 Anytime Upgrade

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan