software opruimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
software verwijderen

ik probeer spamhilator van mijn pc te verwijderen maar krijg dat niet voor elkaar, tot in het register alles van dit programma verwijderd, ook in config.scherm de software verwijderd,het progamma blijft op d:/program files staan.
steeds komt de mededeling: kan het bestand niet verwijderen de toegang is geweigerd, controleer of de schijf vol is tegen schrijven, is beveiligd of dat bestand in gebruik is.

bij voorbaat dank. ton magielse
 
Heb je het al geprobeerd onder veiligemode.
 
start ==> uitvoeren ==> msconfig ==> tab opstarten.
daar spaminhilator uitschakelen en herstarten.
daarna zou het moeten lukken, anders eerst opnieuw installeren.
 
software verwijderen

beste de jean.
ik heb zowat alles nu geprobeerd het programma spamhilator blijft op d:\ staan.
ik heb ook gemerkt dat ik geen gedownloade programma's meer op d:\ kan zetten dat wordt steeds met error 05 afgebroken. er is volgens mij een probleem met de d:\ partitie.
kan ook niet van c:\ naar d:\ kopieren. moet ik misschien iets aan de instellingen doen?
d:\ ook gescand zonder fouten. ik krijg steeds de in mijn eerdere vraag vermelde melding.
 
Wie kan mij vertellen hoe het komt dat ik geen programma's kan opruimen en gedownloade programma's kan installeren op d:/ program files? Op andere lokaties lukt dat allemaal wel. Moet er misschien aan de eigenschappen van die map veranderen? Krijg de melding: Kan xxx niet verwijderen toegang is geweigerd.Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of het bestand in gebruik is. Bij installeren foutcode5.
Alles uitvoerig gescand maar geen fouten ontdekt. Ook hijackthis log laten controleren geen fouten. Opruimen in veilige modus gaat wel !!
bij voorbaat dank
tonmagielse
 
Ik heb de onderwerpen samengevoegd. Voor het zelfde probleem geen nieuwe vraag openen, maar in de zelfde verder gaan graag:)
 
download bij www.softpedia.com het programma unlocker(gratis).
Deze kan dan alle bestanden die niet normaal te verwijderen zijn, vrijgeven en zelfs voor je deleten.
 
Probeer eens:
Ga naar Start
Dan Uitvoeren en typ in ATTRIB -R "D:\Program Files" /S /D

En dan nog eens proberen misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan