software pakket plus voor windows xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter kloek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kloek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Graag wil ik het pakket kopen voor een extraatje voor mijn pc. Is dit aan te raden, de spellen die spreken mijn wel echter aan zowel als de bijgeleverde screensavers.
Is het echter zijn geld waard. Wie weet er meer van en heeft hier ervaring mee.

Die spellen (bowlen etc.) kun je geloof ik steeds maar een level mee spelen:( Tenminste toen ik dat pluspakket hier installeerde kon ik maar een level spelen:confused:

Dus dat was niet zo geweldig:D

Als je het mij vraagt vind ik het meeste microsoft spul het geld niet waar maar als ik jou was zou ik eerst even het Plus pakkets ergens weg halen en ff bekijken want persoonlijk vind ik het maar niks.

Maar het blijft zo dat jij het koopt en ik niet :D

Beter maar niet doen, het vertraagt je oc onnodig en er zit niets bij waarmee jeje pc kunt onderhouden, alleen maar nutteloze dingen zoals extra opties in WMP.(maar das mijn mening uiteraard)

Als je extratje voor de pc wilt aanschaffen kun je beter NortonSystemWorks2003 nemen.;)

Reactie plus for windows xp

Het program draait prima op mijn pc en er vertraagd niets en kan steeds verder gaan met de spel levels zonder problemen te veroorzaken.

Ook al deze andere programma's werken zeer behoorlijk en heb tot hier geen enkel probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan