Software printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

discjocky

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Berichten
134
Ik heb een HP deskjet 720C serie printer.
Maar ik wil de software opnieuwe laden dit gaat niet meer. Krijg steeds een fout melding:
C:windows\system32\autoexec.nt
Het systeembestand is niet geschikt voor MS-dos en microsoft windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

Verder ben ik bedank en kan de software niet opnieuw laden.

Weet iemand wat ik kan doen?

Groetjes Robert
 
Wellicht dat je het bestandje uit de map:
C:\WINDOWS\repair

naar hier moet kopieeren:
C:windows\system32


// maar goed geen idee)
- en heb je de juiste drivers?
 
Misschien heb je hier iets aan:


Het bestand autoexec.nt kopiëren naar system32. Vervolgens met de rechter muisknop op het bestand klikken en kiezen voor:"eigenschappen", "alleen lezen" en vervolgens "toepassen

Verder nog een linkje:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;305521

Of misschien werkt dit:
Ga opzoek naar c:\winnt\system32\autoexec.nt. Als je dat bestand niet vinden kan. (verborgen bestanden weergeven staat aan)
dan de hd afzoeken naar autoexec.ntold bestand . Vervolgens deze in system32 gezet en hernoemt naar autoexec.
 
Het wat jkoelman schrijft heb ik gedaan maar kan autoexec.nt nu helemaal niet terug vinden.

Groetjes

iets anders?
 
De oplossing van upsidaisy: Het bestand autoexec.nt kopiëren naar system32. Vervolgens met de rechter muisknop op het bestand klikken en kiezen voor:"eigenschappen", "alleen lezen" en vervolgens "toepassen

zou moeten werken. In een ander topic is het ook gelukt.

Zoek het bestand eens met de zoekoptie van windows als je het bestand niet meer kan vinden.
 
Zou je ook willen vertellen hoe? Dan hebben anderen er ook wat aan:)
 
Nou wat ik gedaan heb.
Dit was ik al eerder van plan
Mijn hele harde schijf geformatterd.
 
Als je het toch al van plan was ok, maar anders was het zonde omdat deze oplossing vaker heeft gewerkt bij die melding.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan