Software Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

estgoth

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
108
Hey Helpmij.nl

Ik heb paar maand geleden een systeemherstel gedaan maar het blijkt dat in mijn software van configuratiescherm programma's instaan die ik voor de systeem herstel heb verwijdert nu wou ik 1 vn die programma's terug op mijn pc zette. Maar het blijkt dat het er nog op staat.

Ik heb al alles afgezocht en gescanned maar niks van dat program terug te vinden :s

gelieve me zo snel mogelijk te helpen

Greetz Estgoth
 
als het er nog opstaat kan je het dan niet gewoon opstarten? en waar heb je gezocht (overal is een ruim begrip :p)
en om welk programma gaat het?
 
als het er nog opstaat kan je het dan niet gewoon opstarten? en waar heb je gezocht (overal is een ruim begrip :p)
en om welk programma gaat het?

Het gaat over een spel knight online ! het staat niet op en ik hbe gezocht op de c en de d schijf het staat alleen maar bij de software van configuratie scherm
 
Meschien ff de programma uit de software verwijderen dan zouw je wel zow text krijgen dat die de unstal niet vinden kan maar hij verdwijnt dan wel uit de lijst ff opnieuw downloaden en instaleren en hopelijk is dan je probleem opgelost

Gr Maarten
 
Meschien ff de programma uit de software verwijderen dan zouw je wel zow text krijgen dat die de unstal niet vinden kan maar hij verdwijnt dan wel uit de lijst ff opnieuw downloaden en instaleren en hopelijk is dan je probleem opgelost

Gr Maarten

Nee ik krijg een fout : Het ysteem kan het opgegeven bestand niet vinden :s
 
Nee ik krijg een fout : Het ysteem kan het opgegeven bestand niet vinden :s

Blijf hij dan nog wel gewoon in de software lijst staan ?
En heb je ook algeprobeerd de mappen ervan te zoeken, met de zoekmachines van windows die onder start staat?
En heb je de restjes in de register opgeruims met bijv. tune up of een andere programma wat het register schoonmaakt.
Die 2 dingen hebben bij mij wel geholpen en ik hoopt ook dat het bij jouw lukt.
Veel suc6 en ik hoor het wel.

Gr Maarten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan