software probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crimineluz

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
hallo allemaal,

ik ben werkzaam bij een nokia service point, wij hebben daar 2 pc's staan met daarop alle nokia software. Om de zoveel tijd komt er nieuw software uit op de site waar wij dat downloaden. Dit moet allemaal op de pc's geinstalleerd worden. 1pc werkt helemaal prima software is helemaal up to date.
op de 2e pc heb ik ook geen problemen met het installeren gaat ook allemaal prima totdat er nieuwe software uitkwam. Als ik dit wil installeren krijg ik de melding dat ik versie 1.0 eerst moest installeren terwijl dit allang is gebeurd. wanneer ik dan die versie 1.0 aanklik zegt de pc dat de versie 1.0 al op de pc staat.
op de andere pc word gewoon de nieuwe versie bv 1.04 geinstaleerd op de pc met problemen word dan aangegeven dat 1.0 eerst geinstalleerd moet worden.

ik heb al gekeken naar gebruikersaccounts voor om te installeren maar de pc heeft gewoon volledig beheer. Ik weet niet of het aan de harde schijf kan liggen. Er is toen een foute schijf besteld een dell server schijf, maar er werd verteld dat dit niet tot problemen zou lijden, dat dit ook gewoon zou werken. Ik zelf twijfel er wat over.

ik hoop dat er een oplossing is.

Heb je versie 1.0 nog ?
Dan kan je best deze eens verwijderen en daarna terug installeren.
Waarschijnlijk is er iets misgelopen met deze installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan