Ik heb een probleempje. Ik weet niet hoe het kan, maar sinds er nieuw geheugen is in gestoken. Krijg ik op veel dingen fout meldingen. Ik wordt elke keer van internet gegooid. Fout in explorer en pats! weg is ie... Dan acrobat reader als ik die opstart, krijg ik 4 foutmeldingen alvorens ie hem opent. Kan bestand niet vinden: annots.api, digsig.api, multimedia.api, PPKlite.api.
Het programma van Roxio werkt ineens niet meer. Hij zegt dat ik niet de laatste nieuwe versie heb geinstalleerd. Ja, dat snap ik ook wel maar dan moet deze toch nog wel werken.
De computer geeft constant rare meldingen en gooit je uit programma's uit. Dit is zeer vervelend. Mijn vraag.. Kan dit aan het nieuwe geheugen liggen, of moet ik het toch ergens anders zoeken? Weet iemand ook of ik toch het goeie type geheugen erin heb geplaatst?
Computer is een AMD Duron
1300.0 MHz
Front Side Bus Frequency: 100.0 MHz
Bus Speed: 200.0 MHz
Het moederbord is een M810D
Daar zat in 2 modules van Corsair VS 256MB 333
Ik heb deze verwijderd en deze erin gestoken:
2 geheugen-modules van Dane-Elec 512 MB DIMM PC2100
Het programma van Roxio werkt ineens niet meer. Hij zegt dat ik niet de laatste nieuwe versie heb geinstalleerd. Ja, dat snap ik ook wel maar dan moet deze toch nog wel werken.
De computer geeft constant rare meldingen en gooit je uit programma's uit. Dit is zeer vervelend. Mijn vraag.. Kan dit aan het nieuwe geheugen liggen, of moet ik het toch ergens anders zoeken? Weet iemand ook of ik toch het goeie type geheugen erin heb geplaatst?

Computer is een AMD Duron
1300.0 MHz
Front Side Bus Frequency: 100.0 MHz
Bus Speed: 200.0 MHz
Het moederbord is een M810D
Daar zat in 2 modules van Corsair VS 256MB 333
Ik heb deze verwijderd en deze erin gestoken:
2 geheugen-modules van Dane-Elec 512 MB DIMM PC2100