software problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
325
Hallo allemaal

Ik zit met een vreemd probleem.

Er is iets aan de hand en ik begrijp niet wat:evil:
Als ik b.v naar hotmail.com ga heb ik wit beeld en onderin de balk staat ''gereed''
Als ik naar cdcovers.cc precies hetzelfde,mijn mediaplayer start niet meer op.
In ftd de nzb knop gebruiken,ook weer wit beeld en gereed onder in de balk:shocked:

Heb een virus-scan gedaan en spybot erover heen gegooid,maar geen resultaat..
Zojuist firefox geinstalleerd en kan weer hotmail,cdcovers gebruiken,en mijn nzb werkt weer:thumb:
Maar iets toevoegen aan mijn watchlist werkt weer niet.kan drukken wat ik wil,maar gebeurt niets:confused:
En mijn mediaplayer start nog steeds niet op,en ook frostwire,torrents werken niet meer.

Heb ik 1 of ander virus??? kreeg van de week wel een melding van iets in mijn register,ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft...

Ik hoop dat iemand nog tips heeft,want het is errug vreemd

O ja zelf heb ik vista 64 bit,

mvg robbert van den hoven
 
ik denk dat je een virus hebt ontvangen;) als de virus scanners de virussen niet kunne vinden, dan raad ik je aan windows opnieuw te instaleren.;)
 
kreeg van de week wel een melding van iets in mijn register,ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft...

Melding waarvan? en weet je niet meer wát die melding inhield?
 
ik kan je er misschien niet mee helpen, maar ik heb zelf altijd met die dingen een backup terug gezet en dan houd je de bestanden in het geheel toen je die backup gemaakt hebt en ben je af van die vervelende dingen. Ook een optie : Intalleer je pc opnieuw :P doe ik ook vaak en dat helpt zeker alleen het opnieuw installeren van al die programma's is zooo saai
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat opnieuw installeren wel een optie is,en die melding van mijn register weet ik niet meer:rolleyes:
Bedankt voor de reacties

groet van hobie1:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan