Software restjes in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark N

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ey, ik heb een kein probleem, mijn schijfruimte begint op te raken( 40 gygabite vrij)
terwijl ik regelmatig: ccleaner, glary utilities, schijfopruiming, en (register)defragmentatie uitvoer. zodra ik defragmenteer met jkdefrag, terwijl hij de map C:/Windows defragmenteert, zie ik soms namen voorbij komen van programma's die al verwijderd zijn...
alleen gaat het te snel om de map te lezen, dus hebben julie een idee waar die programmarestjes staan in de map C:/Windows?

grt. mark

nog 40 GB vrij is toch nog niets slecht en zeker nog niet vol hoor.

De meeste software wordt niet in de map Windows geinstalleerd maar in C:\Program Files

Ja, dat wist ik ook wel hoor, :thumb: , maar om een of andere reden is mijn computer egt heel traag in gebruik met zo weinig ruimte... terwijl ik een harde schijf heb van 7200 rpm, 2 GB Ram, en een 3.2 Ghz Intel Core to Duo, en redelijk weinig achtergrond services/programma's geinstaleerd heb, ook heel weinig opstartprogramma's...
de pc is al best wel lang in gebruik, en met 5 gebruikersprofielen, waarop vooral die van mijn zoontje veel geinstallerd/gedeinstallert word, en na een tijdje begint hij egt sloom te worden....|

grt. mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan