flipflipsen
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 aug 2001
Hallo Forum,
Ik heb een T-mobile MDA Vario van iemand overgenomen.
Ik heb het apparaat aangesloten op de computer. Ik krijg dan de melding, dat windows XP nieuwe hardware heeft gevonden. Er wordt dan gevraagd om de CD die bij het apparaat hoort in de speler te stoppen.
Maar nu mijn probleem. Ik heb de CD niet. Ook diegene van wie ik het apparaat heb overgenomen, heeft de CD niet meer.
Waar kan ik aan de software komen, die bij het apparaat hoort.
Als ik me wil aanmelden bij T-mobile, heb ik ook het telefoonnummer nodig.
Als ik het telefoonnummer invul wat volgens mijn kenneis erbij hoorde, krijg ik te zien, dat het telefoonnummer onbekend is.
Het apparaat bevat ook nog steeds een Simlock, dus het nummer zou juist moeten zijn.
Wie kan me helpen aan de originele software?
Met vriendelijke groet,
Flip Flipsen
Ik heb een T-mobile MDA Vario van iemand overgenomen.
Ik heb het apparaat aangesloten op de computer. Ik krijg dan de melding, dat windows XP nieuwe hardware heeft gevonden. Er wordt dan gevraagd om de CD die bij het apparaat hoort in de speler te stoppen.
Maar nu mijn probleem. Ik heb de CD niet. Ook diegene van wie ik het apparaat heb overgenomen, heeft de CD niet meer.
Waar kan ik aan de software komen, die bij het apparaat hoort.
Als ik me wil aanmelden bij T-mobile, heb ik ook het telefoonnummer nodig.
Als ik het telefoonnummer invul wat volgens mijn kenneis erbij hoorde, krijg ik te zien, dat het telefoonnummer onbekend is.
Het apparaat bevat ook nog steeds een Simlock, dus het nummer zou juist moeten zijn.
Wie kan me helpen aan de originele software?
Met vriendelijke groet,
Flip Flipsen