software van een cdrom draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abyss

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2005
Ik zoek software die je vanaf een cdrom kan draaien. dus software die niet speciaal geinstalleerd hoeft te worden.
zoals b.v.b Irvanview e.d

Het mag van alles zijn, foto editors, mp3 spelers,

Laat het me weten aub

Ik ken er toevallig ééntje: UnFREEz
Dat is een heel klein programmatje waarmee je van een aantal GIF-afbeeldingen een GIF-animatie kunt maken.
Als ik er meer vind zal ik ze hier melden. ;)

:confused: Je kan heel veel vanaf cd starten zonder dat het geïnstalleerd hoeft te worden, als je weet hoe je dat moet doen.. Misschien vind je dit wel een interessante link klik "software used to create this cd"

Of bedoel je gewoon progjes die hoe dan ook geen setup nodig hebben, zoals

Killbox en zo
of tcpoptimizer

Ik heb er weer één gevonden: DeepBurner
Het is een programma om CD's te branden. Als je hem vanaf een CD-rom gebruikt, heb je dus wel twee CD-romstations nodig.

Ik heb er maar meteen een aantal gezocht, want ze blijken toch niet zo heel moeilijk te vinden. Hier de lijst met programma's:

µTorrent - Torrent downloader

metapad - Tekstverwerker

SwiftLoad - Downloadmanager

CounterStrike for USBstick - Spel

SafeXP - "Met Safe XP kunt u eenvoudig met enkele klikken geheime instellingen van Windows XP aanpassen."

DesktopZoom - Vergrotingsprogramma

web based msde dba tool - Shusheng SQL Tool - "Web-gebaseren SQL programerend werktuig voor sql programmeur"

Portable Apps - "Altijd je eigen Firefox, Thunderbird, Gaim, OpenOffice en meer bij je op je USB-stick!"

Nou alvast bedank voor jullie reacties er zitten zeker leuke dingen bij vooral portable apps

ik wil n.l voor op mijn werk programma's kinnen gebruiken die ik niet hoef te instaleren.
Dat mag ik natuurlijk niet.

Maar omdat er vaak licenties aanvast zitten kan ik niet elk programma uittesten. als ik het dan op een cd heb staan kan ik het van de cdrom draaien.

Nou alvast bedank voor jullie reacties er zitten zeker leuke dingen bij vooral portable apps

ik wil n.l voor op mijn werk programma's kinnen gebruiken die ik niet hoef te instaleren.
Dat mag ik natuurlijk niet.

Maar omdat er vaak licenties aanvast zitten kan ik niet elk programma uittesten. als ik het dan op een cd heb staan kan ik het van de cdrom draaien.

Vertel ook even wát voor programma's je graag wilt :). Dan kunnen we gerichter zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan