Software verwijderen. Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hergei

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Berichten
19
Bij CONFIGURATIESCHERM/SOFTWARE zie ik niet alle geinstalleerde programma's. De volgende programma's zie ik oa.niet: Autoruns, Passview, BBie, Regcleaner, DVDshrink enz. Hoe kan dat ? En hoe kan ik dan deze programma's netjes verwijderen/de-installeren?
 
In de map van het prog zou een uninstall moeten zitten.

Anders op de site van het prog kijken hoe te verwijderen.

:cool:
 
De vraag blijft: waarom zie ik deze programma's niet in de SOFTWARE lijst ? En: als er geen uninstal pgm is, wat dan?
 
Geplaatst door Hergei
De vraag blijft: waarom zie ik deze programma's niet in de SOFTWARE lijst ? En: als er geen uninstal pgm is, wat dan?

Niet alle progs zetten hun gegevens in de Software lijst.
Geen uninstall:
Eerst op de site van het prog kijken.
Anders gewoon heel de map deleten.

:cool:
 
je kan ook altijd proberen om het prog opnieuw te installeren het kan zijn dat om een of andere reden die niet in de
software verwijderen is geraakt
 
het zou kunnen dat die progjes niet ( van autorunsweet ik het zeker) niet naar het register schrijven,als dat zo is kun je ze niet via het config scherm verwijderen,probeer ze via hun eigen uninstall programma te verwijderen(uninstall of unwise), lheben ze dat niet en je weet zeker dat ze geen registersleutels hebben aan gemaakt,kun je ze handmatig verwijderen
 
Dus: als het programma niet voorkomt in de SOFTWARE lijst heeft het niets weggeschreven in het register en kan ik volstaan met het weggooien van de map????
 
inderdaad,maar het betekent niet als het programma niet in de lijst software voorkomt dat het programma dan geen reg sleutels heeft aangemaakt,zoek eerst naar uinistall of unwise progje in pro gramma map van programma,zo niet zoek naar informatie op internet,pas als laatste handmatig verwijderen

maar misschien werkt dit http://www.umhome.cjb.net/
 
Laatst bewerkt:
Van Regcleaner klopt het maar van DVD shrink niet
De andere proggies ken ik niet!
Werken ze wel? Dus staan ze gewoon onder je programma's?
 
De door mij genoemde programma's heb ik normaal gedownload. En ze staan bij mij in de map PROGRAM FILES of in de map UNZIPPED FILES. Ik heb er nog 2 die niet onder SOFTWARE staan: SUB2SSA (ondertitels maken) ; het pgm van de belastingdienst.
 
Geplaatst door Hergei
De door mij genoemde programma's heb ik normaal gedownload. En ze staan bij mij in de map PROGRAM FILES of in de map UNZIPPED FILES. Ik heb er nog 2 die niet onder SOFTWARE staan: SUB2SSA (ondertitels maken) ; het pgm van de belastingdienst.


Gedownload en in een map gezet maar toch wel geïnstaleerd hoop ik....:confused:
Of gewoon gedownload in die map en verder niks??
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk ook geinstalleerd, anders kan ik ze toch niet gebruiken.......
 
Uiteraard, maar ik moest het toch even vragen!
Je weet nooit hè....;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan