Software verwijderen/Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marit2

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2006
Berichten
8
Sinds gisteren heb ik een notebook met vista en heb limewire gedownload. Dit werkte allemaal prima, de files werden alleen opgeslagen op de c-schijf en dat wilde ik niet. Ik heb dus tevergeefs geprobeerd limewire te verwijderen en opnieuw te downloaden. Hij wil m niet openen, waarschijnlijk doordat het programma niet geheel verwijderd is.
Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?
Ik heb het al geprobeerd via config/een programma verwijderen.
hij runt dan wel het deinstallatieprogramma maar vervolgens staat alles er nog op.
Heel erg bedankt voor de hulp!
 
Dat verwijderen snap ik ook niet helemaal maar dat probleem dat hij het op de C schijf op sloeg had je makkelijk kunnen wijzigen in het programma zelf.
 
Dat had ik idd ook geprobeerd te veranderen maar vervolgens kon ik de map waarin al liedjes stonden niet verplaatsen. Het lukte niet het allemaal synchroon te krijgen en daarom probeerde ik het helemaal opnieuw te doen. Maar nu werkt het dus helemaal niet meer. Iemand die weet hoe je een programma helemaal verwijderd op vista?
 
Mogelijk is de installatie niet helemaal goed gegaan de 1ste keer. Wat je kunt proberen als een programma niet goed te verwijderen is om het eerste nogmaals op dezelfde mannier te installeren en vervolgens als het klaar is direct weer te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan